מיקרוסופט רכשה את ספקית ה-CRM בענן פראצ'ור תמורת 100 מיליון דולרים

החברה הנרכשת הוקמה בשנת 2000 ומשרתת כ-70 מיליון לקוחות ● אנליסטים ציינו, כי מטרת הרכישה כפולה: גם להעצים את פלטפורמת ה-CRM של הענקית מרדמונד ולהגדיל את יכולתה להתחרות באורקל וב-Salesforce.com, וגם לוודא שהטכנולוגיה של פראצ'ור לא תעבור לידי מתחרותיה

מיקרוסופט (Microsoft) רכשה את פראצ'ור (Parature), ספקית מערכות לניהול קשרי לקוחות (CRM) בענן. תנאיה הכספיים של העסקה לא פורסמו, אולם אנליסטים העריכו את היקפה בכמאה מיליון דולרים.

החברה הנרכשת הוקמה בשנת 2000. היא מציעה שירות ממוכן לטיפול בלקוחות, המבוסס מיחשוב ענן. השירות כולל יצירת מגע עם הלקוחות של הארגונים ברכיבי מיחשוב נייד, ברשתות החברתיות, ניהול דיונים מקוונים מול ועם לקוחות, שירותי דיווח ללקוחות ועריכת סקרים מקוונים. על לקוחותיה נמנים Ask.com, יבמ (IBM) והסוכנות האמריקנית להגנת הסביבה. ב-2011 היא שירתה 35 מיליון משתמשים, ואילו ב-2013 האמיר המספר ל-70 מיליון.

רכישתה של פראצ'ור על ידי מיקרוסופט אינה בגדר הפתעה: בין השתיים קיימת שותפות עסקית וטכנולוגית, במסגרתה השירות של הנרכשת משולב במערכת ניהול קשרי הלקוחות של מיקרוסופט, Dynamics CRM. אנליסטים ציינו, כי מטרת הרכישה כפולה: גם להעצים את פלטפורמת ה-CRM של הענקית מרדמונד ולהגדיל את יכולתה להתחרות באורקל (Oracle) וב-Salesforce.com, וגם לוודא שהטכנולוגיה של פראצ'ור לא תעבור לידי מתחרותיה של מיקרוסופט.

ממיקרוסופט נמסר, כי "הטכנולוגיה של פראצ'ור תאפשר לנו לספק חוויית לקוח חזקה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים