הגאדג'טים החדשים: מכונן USB מהיר ועד מוט נפתח לצילום סלפי'ז

אחד הדברים הבולטים בתערוכת האלקטרוניקה השנתית הוא הגאדג'טים שמציגות בו החברות ● בין החידושים העיקריים השנה: כונן USB שמאפשר להעביר קבצי ענק, צמיד חכם שמאפשר לבדוק כמה קלוריות שרפתם בריצה ושעון חכם יוקרתי וקל

תערוכת CES היא, באופן טבעי, מקום בו מציגות חברות שונות גאדג'טים חדשים. מדובר בפלטפורמה טבעית להצגת חידושים שכאלה, הן עקב השם של התערוכה והן שחלק נכבד מאלה שמגיעים אליה הם אנשים שמשתוקקים לחידושים.

אחד מהם הוא ה-Dram*Disk, כונן USB 3.0 בנפחים של 8, 16 או 32 ג'יגה-בייט, שמכיל תוכנה מיוחדת שהופכת אותו למהיר, כמו כונן SSD שמותקן בתוך המחשב. מכאן, הוא מאפשר להעביר קבצי ענק בקלות ובמהירות יחסית ממחשב למחשב. בחברה טוענים כי הוא כולל מהירות כתיבה טורית של לא פחות מ-4,041 מגה-ביט לשנייה ומהירות קריאה טורית של 5,388 מגה-ביט לשנייה – וזה מרשים ביותר.

גאדג'ט אחר מיועד לחובבי הסלפי'ז, הצילומים האישיים שהפכו באחרונה למגיפה במדיה החברתית. מדובר באביזר בשם Quik Pod, שמאפשר למשתמשי מצלמות וטלפונים חכמים לצלם את עצמם. הגאדג'ט הוא למעשה מוט נפתח שבקצה שלו יש הברגה מיוחדת אליה אפשר לחבר מתאמים שונים לפי סוג המכשיר בו רוצים להשתמש. כך, לדוגמה, ערכה של המוט עם מתאם לטלפונים חכמים עולה 39.93 דולר. פשוט מחברים, פותחים את המוט, מכוונים את הצילום להשהיה קלה, והנה עוד סלפי שאפשר להעלות לאינסטגרם (Instagram) או לכל אתר רלוונטי אחר.

לא לשכוח לחייך! Quik pod

LG הציגה את LifeBand, הסנונית הראשונה שלה בתחום המיחשוב הספורטיבי. מדובר בצמיד חכם שמציג נתונים באופן ישיר על גבי תצוגת OLED שתומכת במגע, נתונים כמו מרחק הליכה, מהירות ריצה, קלוריות שנצרכו בזמן הפעילות ועוד. הבחירה בנתונים המוצגים מתבצעת בגרירת אצבע על פני התצוגה. הצמיד גם יכול להתחבר באמצעות בלוטות' (Bluetooth) לטלפונים חכמים ולאפליקציות מתאימות שאוגרות את הנתונים ומציגות אותן בחתכים רחבים יותר. במקרה כזה הוא גם מספק מחוונים לגבי שיחות והודעות נכנסות וכן מאפשר לשלוט במוזיקה שמושמעת במכשיר.

ואם כבר ציוד לביש, איך אפשר בלי שעונים חכמים. היצרנים של השעון פבל (Pebble) הציגו בתערוכה גרסה חדשה שלו, שמכוונת למשתמשים יוקרתיים יותר. את מקום הפלסטיק השחור הפשוט תופסים עיצוב מתכתי, רצועה מהודרת ומסגרת מפלדת אל חלד שמקיפה זכוכית עמידה יותר בזכות השימוש ב-Gorilla Glass 3. הגרסה הנוכחית קלה יותר מזו הקודמת של השעון, אבל גם יקרה יותר ב-100 דולר ועולה 249 דולר. השעון החדש אמור להיות זמין למכירה כבר בסוף החודש.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רוני

    אם מדברים על גאדגטים מדליקים...הדור הבא של המצלמות, סוני פיתחה עדשה שפועלת כמצלמה לכל דבר ועם אפליקצייה ייעודית מנצלת את מסך הסמארטפון לשמש כמסך המצלמה המתחברת לכל מכשיר באמצעות NFC ו-WiFi וכוללת כרטיס SD לאחסון התמונות. SONY DSC-QX10 - למכירה באתרים המכירה ( קיים כבר ביד 2 !!)

אירועים קרובים