שיא ל-App Store: הכניסה השנה 10 מיליארד דולר

חנות האפליקציות של אפל הניבה רווחים נאים - הן לחברה והן למפתחים, בין היתר בזכות דצמבר, שהיה החודש בו רשמה App Store את המכירות הגדולות ביותר שלה אי פעם

מכרה זהב למפתחים - App Store

10 מיליארד דולר – זה הסכום שנכנס לחשבון של אפל (Apple) ממכירת אפליקציות ב-App Store בשנה החולפת. בהודעה שפרסמה החברה צוין כי רק בחודש האחרון של השנה, שיא תקופת הקניות של החגים בעולם המערבי, הכניסה לה החנות יותר ממיליארד דולר והלקוחות ביצעו במהלכו יותר משלושה מיליארד הורדות של אפליקציות. הנתונים האלה הופכים את דצמבר 2013 לחודש הרווחי ביותר בתולדותיה של App Store מאז שהחלה לפעול.

על פי ההודעה, גם המפתחים רשמו הישג ונהנו מהצלחתה של חנות האפליקציות: הם זכו להרוויח מהמכירות בה סכום מצטבר של 15 מיליארד דולר.

אדי קיו, סגן נשיא באפל לאינטרנט, תוכנה ושירותים, אמר כי "הלקוחות עזרו לנו להפוך את 2013 לשנה הטובה ביותר אי פעם של App Store. ההיערכות עם האפליקציות לקראת עונת החגים הייתה ממש מדהימה ואנחנו מצפים לראות מה ייצרו המפתחים ב-2014".

בדבריה זקפה אפל לזכותה את ההשקה של iOS 7, שבזכותה רקחו המפתחים אפליקציות וניצלו את היתרונות של הממשק החדש. היא ציינה במיוחד אפליקציות שעוצבו מחדש לטובת הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, כמו Evernote ,Airbnb ,OpenTable ,Tumblr ,Pinterest, יאהו! (!Yahoo) ואמריקן איירליינס (American Airlines).

לדברי החברה, App Store כוללת כיום יותר ממיליון אפליקציות ל- iPhone, ל-iPad ול-iPod Touch.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים