"אפשר לעשות סדר בחיים בעזרת יישומים"

בתחילת כל שנה חדשה רבים מקבלים החלטות לעשות דברים שלא הספיקו בשנה שקדמה לה, אבל לא עושים זאת ● מנהל תחרות Webbi Awards בארצות הברית מזכיר שיש אפליקציות רבות שיעזרו לנו לעמוד במשימות שנציב לעצמנו

השנה נחסל את המינוס… השנה נעשה דיאטה… השנה נצא לחופשה שאנחנו כל כך רוצים… מוכר? רבים מאיתנו מקבלים כל מיני החלטות לקראת השנה החדשה, בעיקר לעשות דברים שמזמן רצינו לעשות – ולא ממש עומדים בהן. מצב זה עשוי להשתנות בעזרת אפליקציות שמטרתן לעזור לאנשים להתארגן לביצוע המשימות, לעקוב אחרי התקדמותן ולעמוד ביעדים.

כ-45% מהאמריקנים מחליטים "החלטות שנה חדשה" מדי שנה, לפי מחקר שפרסמה אוניברסיטת סקראנטון בפנסילבניה. על פי המחקר, ההחלטות הפופולריות ביותר הן להוריד במשקל, להיות מאורגנים ולסדר עניינים כספיים.

"קשה מאוד לעמוד ב-'החלטות שנה חדשה', משום שהדבר כרוך בשינוי התנהגותי", טען דיוויד-מייקל דייוויס, מנהל תחרות Webby Awards בארצות הברית, שכמו בישראל (בחסות אנשים ומחשבים) משבחת מצוינות באינטרנט. "עם זאת, מאחר שאפליקציות ניידות מלוות אותנו כל הזמן, הן יכולות להשאיר אותנו על המסלול דקה-דקה ושעה-שעה".

בדברים אלה מספק דייוויס סיבה טובה להשתמש באפליקציות כדי לסדר לעצמנו את החיים. בריאות, כסף, משקל… – לכל נושא יש אפליקציה מתאימה. עכשיו אפשר להחליט שעם תחילת השנה החדשה משתמשים באפליקציות שיארגנו את היעדים וההישגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים