פייסבוק רכשה סטארט-אפ שפיתח כלי ניטור, ניתוח ומיטוב ביצועים ליישומי אנדרואיד

הרשת החברתית מבקשת באמצעות הסטארט-אפ ההודי Little Eye Labs להגדיל את הכנסותיה מתחום המובייל ● סכום העסקה לא פורסם אולם נראה שמדובר בפחות מ-15 מיליון דולר

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

פייסבוק (Facebook) רכשה סטארט-אפ מבנגלור שבהודו בשם Little Eye Labs, שפיתח כלים לניטור ולניתוח ביצועים ליישומי אנדרואיד (Android). פרטי העסקה לא נחשפו, אך לפי דיווחים נראה שהיא נמוכה מ-15 מיליון דולר. דובר מטעם פייסבוק אמר שהחברה לא תמסור פרטים על תנאי העסקה.

הרשת החברתית הצהירה לא אחת בחודשים האחרונים על כוונתה להתמקד בהגדלת הכנסות מעסקי המובייל שלה, ואנשיה סבורים כי הסטארט-אפ ההודי יכול לעזור לה בכך. "הטכנולוגיה של Little Eye Labs תסייע לנו להמשיך ולשפר את עסקי האנדרואיד כדי לייצר יישומים יעילים עם ביצועים גבוהים", אמר סובו סאבראמאניאן, מנהל ההנדסה של פייסבוק. החברה הנרכשת ציינה ש-"פרסמנו את הגרסה הרשמית של Little Eye לאנדרואיד בתחילת אפריל ומאז החלו מפתחים ובודקים רבים להשתמש בתוכנה שלנו כדי למדוד, לנתח ולמטב את ביצועי היישומים שלהם".

זוהי העסקה הראשונה של פייסבוק בהודו והיא מעוררת עניין רב בקרב הסאטרט-אפים במדינה. באתר החברה הנרכשת מצוין כי צוות העובדים יעבור למשרדי המטה של פייסבוק במנלו פארק, קליפורניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים