לקראת כניסה לשוק הקווי: גולן טלקום מנסה את התשתית של בזק ובודקת רכישת קופסאות חכמות

הקופסאות צפויות לקבל את שם המותג גולן בוקס וייתכן שרכישתן תתבצע דרך החברה האם, Free ● לפי ההערכות, החברה תיכנס בתחילה לעולמות האינטרנט והטלפוניה הקווית ובהמשך גם לתחום הטלוויזיה

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

גולן טלקום עורכת בימים אלה ניסוי על התשתית של בזק ובוחנת רכישה של קופסאות חכמות, לקראת כניסה אפשרית שלה לשווקי הטלפוניה הקווית והאינטרנט.

לא אחת הזכיר מיכאל גולן, מנכ"ל החברה, את כוונתה להיכנס לתחומים נוספים של תקשורת, כמו טלפון קווי, אינטרנט וטלוויזיה. החברה מתבססת על המודל של חברת Free הצרפתית שבבעלות קסביה ניאל, מבעלי גולן טלקום, וייתכן שתרכוש את הקופסאות החכמות דרכה. מדובר בקופסאות שכוללות מודמים קווי ואלחוטי, כמו גם מתאם, וככל הנראה הן ימותגו תחת השם גולן בוקס.

לפי ההערכות, החברה תיכנס בתחילה לעולמות האינטרנט והטלפוניה הקווית ובהמשך גם לתחום הטלוויזיה.

שוק התקשורת הקווית בישראל גלגל בשנה שהסתיימה לא מכבר 3.9 מיליארד שקלים, לפי נתוני משרד התקשורת, אך מצד שני מדובר בשוק רווי מאוד שההכנסות בו יורדות, הן משום שלקוחות רבים מוותרים על טלפון קווי ומסתפקים בסלולרי והן בגלל ירידת מחירים. אין זה סוד גם שחברות הסלולר הגדולות, שכבר פועלות בשוק הקווי ובאינטרנט, מתכננות להיכנס אף הן לשוק הטלוויזיה.

התחרות שמצפה לגולן טלקום תהיה קשה והצלחת החברה תהיה תלויה בחבילות משולבות ובתמחור. בכל מקרה, החברה עשויה להשפיע ולגרום להורדת מחירים בשווקים החדשים אליהם תיכנס, כפי שעשתה בשוק הסלולר, אם כי מיכאל גולן לא מבטיח שכך יהיה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עיני ינשוף

    עדכון 21.5.2014 -לחברת גולן טלקום – זה התגלה בעת השקת מיזם אנלימיטידIBC - באחת מהארבע עם הכיתוב "בקרוב" במדור שירותי "אינטרנט" באתר אנלימיטיד IBC , לא רק שאין לחבר, GOLAN TELECOM רישיון לכלום מכלום גם לא בתחום הקווי גם המחשבה של גולן טלקום והפרסומים שלה, שהיא עתידה לספק שירותי טלוויזיה על רשת Unlimited היא כרגע בבחינת "חלומות באספמיה". זאת, משום שאין בכלל שום סוג של רישיון היכול לאפשר לגולן טלקום לספק שירותי טלוויזיה על רשת האינטרנט. פשוט, אין דבר כזה. כרגע, "אין חיה כזו" שנקראת "רישיון לשירותי טלוויזיה על הפס הרחב". גם לא יהיה בקרוב.

אירועים קרובים