מיין קאמפף של היטלר צובר פופולריות באתרי הקניות הגדולים

הספר הגזעני, שאסור למכירה במדינות רבות בעולם, ניצב בראש הרשימה בקטגוריית תעמולה ופסיכולוגיה פוליטית של אמזון והגיע למקום בולט גם ב-iTunes ● ייתכן שהסיבה לכך היא שמדובר בטרנד, כמו המכירות של 50 גוונים של אפור

מיין קאמפף, המניפסט הגזעני של אדולף היטלר, ממשיך להיות פופולרי ברחבי העולם גם 90 שנים לאחר שיצא לאור בפעם הראשונה, בעיקר בגרסה הדיגיטלית שלו: הספר הגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר של אמזון (Amazon) בקטגוריית תעמולה ופסיכולוגיה פוליטית, ובקטגוריית לאומיות הוא ניצב במקום ה-17. מיין קאמפף אף מדורג בין 20 הספרים הראשונים שנמכרים תחת פוליטיקה ואירועים ב-iTunes.

היטלר כתב את מיין קאמפף – או בעברית מאבקי – כשהיה בכלא הגרמני ושטח בו את התורה הגזענית שלו, שמאוחר יותר יישם אותה. הספר, שעד היום משמש כ-"תנ"ך" של ארגונים ניאו-נאציים ואנטישמיים אחרים, נאסר למכירה במדינות רבות, אולם פורח אונליין, בפרט הגרסה שלו שנמכרת באמזון תמורת 99 סנט. זוהי אחת מתוך שש מהדורות של הספר שנמכרות באתר הקמעונות הפופולרי.

כריס פארון מאתר DigBoston הסביר מדוע לדעתו הספר כה פופולרי ברשת: "ייתכן שהמכירות הרבות של מיין קאמפף הן טרנד, כמו 50 גוונים של אפור, רומנים או ספרים 'מלוכלכים' אחרים". לדבריו, אנשים לא רוצים להיראות קוראים בספר הפיזי או שאחרים יראו אותו על מדף הספרים שלהם, אולם "את הגרסה הדיגיטלית ניתן 'לקבור' בתיקייה ואפילו למחוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים