דיווחים: דל תפטר 20%-30% מאנשי המכירות שלה בארצות הברית וב-EMEA

על פי הרג'יסטר הבריטי, מדובר בכ-9,000 עובדי דל ברחבי העולם שיאבדו בקרוב את מקום עבודתם ● ענקית המיחשוב מסרה בתגובה כי התחשיב של האתר שגוי, אולם לא מסרה את הנתונים המדויקים ● "החברה אינה משחררת מספרי עובדים בחלוקה ליחידות עסקיות", נמסר מ-דל

דל (Dell) תצמצם את היקף כוח האדם של צוותי המכירות והשיווק שלה באופן ניכר, כך דיווח בסוף השבוע הרג'יסטר (The Register) הבריטי. על פי האתר, בצוותי המכירות והשיווק באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) יפוטרו 30% מהעובדים ובצוותי המכירות והשיווק שבארצות הברית יעמוד היקף הפיטורים על 20%. לא נמסר מה יהיה שיעור הפיטורים באסיה-פסיפיק, בקנדה ובדרום אמריקה ומרכזה.

על פי האתר, אף שהחברה עברה שינוי והפכה מחברת חומרה וספקית PC לחברת IT כוללת, הרי שהנהלת החברה מבינה, כי אנשי המכירות אינם יכולים לעשות את השינויים המתבקשים בעצמם. בעבר כבר נדונו מחשבות על קיצוצים, עם הפיכת החברה לפרטית במהלך 2013, אבל כיוון המחשבה היה שהקיצוצים יהיו רק באזורים בהם שולי הרווח הם מועטים, כגון בתחום מכירות המחשבים האישיים, כאשר הכספים שייחסכו יופנו להגדלת המכירות באזורים בעלי שיעורי רווח גבוהים, דוגמת מכירות אחסון לארגונים. כעת, על פי האתר, הוברר כי הקיצוצים יהיו רוחביים.

מדוברות דל נמסר, כי "החברה אינה משחררת מספרי עובדים בחלוקה ליחידות עסקיות".

האתר העריך, כי היקף אנשי המכירות והשיווק בחברה עומד על כשליש מכלל 111,300 עובדי החברה. 25% מהם צפויים להיות מפוטרים – מספר העומד על כ-9,000 עובדים ברחבי העולם. דל מסרה בתגובה, כי התחשיב והאחוזים בו שגויים, אולם לא מסרה את הנתונים המדויקים, וציינה בתגובתה כי "דל פועלת בעקביות ליצירת התייעלות תפעולית ומחפשת הזדמנויות להקצאה נכונה יותר של משאביה. בעת צורך, נמשיך לקבל החלטות קשות כדי להבטיח את ההצלחה ארוכת הטווח שלנו – חלק מהחלטות אלו עשויות להשפיע על כוח העבודה שלנו. אנו מחויבים ללקוחות שלנו – ומשקיעים בכיסוי והכשרת מחלקות המכירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים