Birthday app: האפליקציה שתזכור עבורכם ימי הולדת

החברים והמשפחה כועסים עליכם שאתם תמיד שוכחים את ימי ההולדת שלהם? יכול להיות שיש לנו פתרון לבעיה

חוץ מכמה מיוחדים, אני בקושי זוכר ימי הולדת. כדי שאדע את התאריך החשוב של האנשים שמסביבי, קרובים או רחוקים יותר, אני משתמש באתר ההוא של צוקרברג. לא נעים לי להודות, אבל במשפחה היו מודעים היטב לכך היות ותמיד הייתי מתבלבל בין התאריכים של אבי ואמי ז"ל, ושום דבר, לא מכה בראש ולא לרשום באופן מדוקדק ביומן, פשוט לא עזר. וממה שאני שומע מסביבי, אני לא היחיד.

אז אפשר להשתמש בלוח שנה, ו-Cal הנפלא שעליו כתבתי במדור הוא דוגמה מצוינת לכך. אבל, אם רוצים להתרכז אך ורק בימי הולדת, יש אפליקציה גם לזה. טוב, יש כמה וכמה אפליקציות שעוסקות בזה, אבל היום אנחנו נדבר על Birthday App שמוצעת עבור אנדרואיד בגרסה חופשית ו-Pro (תמורת 4.80 ש"ח בלי פרסומות ועם תוספת של ווידג'ט). האפליקציה מאפשרת לכם לסרוק את הקשרים שלכם בפייסבוק (Facebook), בטלפון, בגוגל (Google) וב-Vkontatket, הרשת החברתית הפופולארית ביותר בשפה הרוסית.

עם סיום הסריקה היא ממיינת את כל הקשרים שלכם לפי תאריכי ימי ההולדת, כשהקרובים ביותר לתאריך הנוכחי נמצאים בקצה העליון של הרשימה, ומאותו רגע אתם כבר יכולים לראות בכל יום למי יש הולדת, לפי הסדר. לחיצה על תיבת איש קשר/תאריך שכזה פותחת מסך אישי בו ניתן לגשת לדפים שלו באמצעי התקשורת השונים אליהם מחוברת האפליקציה, וכן ניתן לקבוע תזכורות לאיזה תאריך שרוצים.

אפשר גם לרשום הערות לגביו אם יש משהו חשוב שאתם צריכים לזכור. כמובן שהאפליקציה מאפשרת הוספת אנשי קשר גם באופן עצמאי, למקרים בהם מדובר באנשים שאין להם דף בפייסבוק או גוגל, או שהפרטים שלהם לא מכילים את התאריך. אפשר גם למזג רשומות אם נתקלים ברישום כפול, שכול להתרחש אם איש הקשר משתמש בשם אחד ברשת ואתם רשמתם אותו תחת שם אחר בטלפון, לדוגמה.

תחת ההגדרות של האפליקציה אפשר לבחור את השפה (אין עברית), לקבוע האם לקבל תזכורת ואם כן מתי, מתי לקבל את ההודעה אם מאפשרים אותה, וגם האם להשמיע צליל כלשהו בעת שהאפליקציה שולחת תקשורת. Birthday App היא אפליקציה מאוד פשוטה ומאוד מדויקת למשימה שלה. כאמור, בהחלט אפשר להסתדר גם בלעדיה בעזרת לוח שנה אם מארגנים אותו היטב, אבל מצד שני היא אוספת את המידע באופן כמעט אוטומטי מרוב המקומות החשובים ברשת, ובשורה התחתונה היא יכולה לחסוך לכם תקלות, ולפעמים גם קצת בושות.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Michla

    הורדתי את האפליקציה והיא טובה. אבל יש כמה אנשים שנמצאים בפייסבוק שלי אבל אין לי אתם קשר. איך מוחקים אותם? תודה!

אירועים קרובים