תוכן שיווקי

חממת הסטארט-אפים לייעוץ ואינטגרציה של Proceed יוצאת לדרך

13/01/2014 12:56

האם ישנם מומחים שטרם מימשו את מלוא הפוטנציאל שלהם? האם קיימים מומחים שמנסים להקים חברה בתחום הייעוץ והאינטגרציה ולא מצליחים לשבור את תקרת הזכוכית ולהפוך לחברה? אנחנו, ב-Proceed, סבורים שכן.

בשל כך, החלטנו לעשות פעילות פרו-אקטיבית למציאת אותם מומחים, לתת להם את הפלטפורמה והתמיכה שהם צריכים בכדי להצליח. הקמנו חממה ייחודית בתחום הייעוץ והאינטגרציה.

אנחנו מחפשים מומחים עם פוטנציאל להפוך לחברה בתחום ובהמשך לחברה בת. הרעיון הוא למצוא את האנשים שבוער להם בעצמות להיות עצמאיים ויש להם שילוב של יכולות עסקיות מפותחות, מומחיות גדולה ומוצר מדף מוביל.

מיהו אותו יזם/מומחה?
•    בעל/ת אישיות כריזמטית וסוחפת
•    בעל/ת מודל עסקי חזק, שממחיש את הוואקום בשוק, את הדרישה לפעילות המוצעת, את היתרון היחסי של היזם וכמובן, את ההיגיון במספרים ביחס להשקעה מול רווחים צפויים בעתיד
•    מכיר/ה את השוק ואת המתחרים באופן מעולה
•    בעל/ת יכולת גבוהה של יצירת קשרים עסקיים ופרזנטציה מול לקוח

גילינו שישנם לא מעט אנשים כאלה בשוק הישראלי. התחלנו בפרסום צנוע בלוחות חיפוש עבודה וקיבלנו מאות קורות חיים. לאחר חידוד וסינון הגענו לעשרות יזמים בפוטנציה שאיתם התחלנו תהליך קליטה לחממה. כיום אנחנו נמצאים בתהליך מתקדם עם מספר יזמים לקראת תחילת עבודה בחממה. ליזם שהצליח להציג את הנושא שלו בצורה סוחפת וחיבור לעולם העסקי נתפור בהדרגה חליפה על פי מידותיו, שתתאים גם לו וגם לחממה בחברה.

בנוסף, קיבלנו פניות ישירות דרך אנשים ששמעו ממכרים ומעובדים בחברה ומעוניינים לקדם את עצמם בתהליך. ההתעניינות הייתה מאוד חיובית ומוכיחה את עצמה כנישה בתחום היזמות שטרם נגעו בה ואינה מפותחת דייה. גם לקוחות התעניינו בנעשה בחממה וקיבלנו חיזוק חיובי ממנהלים בכירים במשק הישראלי.

היזמות הטכנולוגית מאוד חזקה בארץ אך היא לא חייבת להיות היחידה. ניתן להקים חברות ייעוץ ואינטגרציה של מוצרי מדף מחברות גדולות – CA, יבמ (IBM) ועוד – ללא צורך בפיתוח טכנולוגי. אנחנו כאן כדי לעזור ליזם המיוחד הזה, לתמוך, לכוון ולאפשר יצירת ערך למומחיות, לניסיון, לידע שנצבר לאורך השנים, בליווי מוצרי מדף והאינטגרציה לארגונים. להבדיל מהקמת "יש מאין" שמאפיינת את חברות הסטארט-אפ הטכנולוגיות היותר מוכרות, אנחנו מטפחים את הידע, את המוצר ואת החיבור האנושי החסר לארגונים רבים לפתרון אתגרים על ידי מתודולוגיה מוכחת ומוצרים מבוססים.

החממה שלנו מציעה את השירותים הבאים:
•    ליווי מתודולוגי, תהליכי של קידום הרעיון העסקי עד למימוש
•    חיבור ללקוחות גדולים ואנשי מפתח
•    יכולת להעמיד הון חוזר
•    יכולת גיוס והדרכת עובדים
•    "מנטורינג" ו-"מוניטין"

ועוד הרבה דברים שחברה גדולה יכולה להציעה ולתמוך.

חברת Proceed מקבוצת HMS מתמחה בתכנון, בקרת פרויקטים, ניהול פורטפוליו ו-IT Governance. על לקוחות החברה נמנים גופי IT מהגדולים במשק. ל-Proceed ניסיון רב ביישום, אינטגרציה והטמעת תהליכים חוצי ארגון.

אם אתם יזמים ורוצים לבדוק אפשרות של התאמה לתוכנית החממה, אתם מוזמנים אלינו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לסיון בנדר, מנהל החממה.

אירועים קרובים