עם הפנים ללונדון: שגרירות בריטניה פתחה תחרות לסטארט-אפים ישראליים

במסגרת התחרות ייבחרו 15 סטארט-אפים, שיזכו לסיור בלונדון ולפגישות עם מובילים בתעשייה הבריטית, משקיעים ולקוחות פוטנציאליים

שגרירות בריטניה בתל אביב פתחה הבוקר (ב') את התחרות השנייה לבחירת משלחת לסטארט-אפים ישראליים שיציעו פתרונות בתחום הקמעונות. במסגרת התחרות ייבחרו 15 חברות, כאשר הזוכות יזכו לסיור עסקי בלונדון.

התחרות, TeXchange, מתקיימת על ידי מרכז הטכנולוגיה בריטניה-ישראל של השגרירות, הנספחות המסחרית בשגרירות ישראל בלונדון ומכון הייצוא. מדובר בתוכנית חילופין שמטרתה ליצור זרם דו-כיווני של יזמים, חברות ורעיונות מתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית בין בריטניה לישראל.

השנה היא תתמקד בתחום ה-Future retail – פתרונות חדשניים לעולם הקמעונות, ברשת או בחנויות פיזיות, בין היתר בתחומי הסחר האלקטרוני, ה-Big Data, האנליטיקה, התשלומים וניהול הסיכונים. המדמה היא לחבר בין חברות סטארט-אפ ישראליות לחברות המובילות בתחום הקמעונות בבריטניה.

חברות המעוניינות לקחת חלק בתוכנית מוזמנות להגיש מועמדות באתר שלה החל מהיום ועד ה-26 בינואר. במסגרת הסיור בלונדון, שיתקיים במרץ הקרוב, יוכלו החברות הזוכות להיפגש עם חברות בריטיות מובילות, שותפים אסטרטגיים, משקיעים ולקוחות פוטנציאליים. בנוסף, ישתתפו נציגיהן בסדנאות עם מובילי תעשייה, יסיירו ב-Tech City UK – רובע הטכנולוגיה של לונדון, וישתתפו באירועי נטוורקינג עסקי, כולל כניסה חינם לכנס הקמעונות הבריטי Retail Week Live.

הסטארט-אפים הזוכים ייבחרו על ידי פאנל שופטים בראשות חיים שני, יו"ר מרכז הטכנולוגיה בריטניה-ישראל, ובהשתתפות משקיעים ואנשי עסקים מישראל ומבריטניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים