מיקרוסופט: חלונות פון עברה את iOS במדינות רבות בעולם

חלונות פון במגמת גדילה: לטענת מיקרוסופט, המכירות של מערכת ההפעלה החכמה שלה היו גבוהות מה-iPhone ב-14 מדינות, וב-24 מדינות הושקו יותר מכשירים המבוססים עליה מאשר על iOS ● נתח השוק של חלונות פון צמח ב-156%

האם חלונות פון (Windows Phone), מערכת ההפעלה לטלפונים חכמים של מיקרוסופט (Microsoft), מראה סימנים של התחזקות? לפי האתר TechRadar, החברה טוענת שמכירות הטלפונים שמבוססים על מערכת ההפעלה שלה עברו את אלה של ה-iPhone מבית אפל (Apple) ב-24 שווקים.

מיקרוסופט מסרה כי מדובר בנתונים שמבוססים על מחקר השוק של IDC לרבעון השלישי של השנה. הנתונים מראים כי נתח השוק של הענקית מרדמונד בשוק מערכות ההפעלה למכשירים החכמים צמח השנה בעולם ב-156%, משנה לשנה.

"ברבעון השלישי חיזקנו את מעמדנו בין שלוש מערכות ההפעלה המובילות. חלונות פון היא מערכת ההפעלה השנייה ב-14 שווקים והשקנו יותר יחידות מ-iPhone ב-24 שווקים", אמר דובר מטעם החברה לאתר TheNextWeb. "בנוסף, רשמנו שיא של מכירות של טלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה שלנו בתקופת החגים של סוף השנה, ולעומת השנה שעברה, כמעט והכפלנו את המכירות בשבוע חג המולד".

בין המדינות בהן השיקה מיקרוסופט, לפי נתוניה, יותר מכשירים מאשר ה-iPhone ניתן למצוא את דרום אפריקה, אוקראינה, איטליה, הונגריה, יוון, צ'כיה, קולומביה, מצרים, פולין, פרו וערב הסעודית. בין 14 השווקים בהן המכירות של חלונות פון היו במקום השני ניתן למצוא את פינלנד (באופן לא מפתיע, מאחר שמיקרוסופט קנתה את חטיבת המכשירים הניידים של נוקיה), מכסיקו, מלזיה ו-וייטנאם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני

    אפל 2 נצחה את אפל 1 פששש ממש כל הכבוד.. הישג לא משהו... מייקרוסופט קנתה את נוקיה והיא מפתחת אפליקציות לנוקיה בלבד! מי שקנה סמסונג אטיב אס או htc נשאר ללא אפליקציות חשובות.. וכך ה"יתרון" של מייקרוסופט על פני אפל אבד.. והיא למעשה אפל 2, בוינדוס פון לא דואגים ללקוחות וינדוס פון אלא רק ללקוחות נוקיה , בדיוק כמו שאפל דואגים רק ללקוחות אייפון.. כל השאר זה אחיזת עיניים.. הגיע הזמן שילמדו מגוגל-אנדרואיד גם לגוגל יש פלפונים שלהם כמו נקסוס, אבל יש הבדל אחד גדול.. אפליקציה של אנדרואיד מתאימה לכל היצרנים.. ואצל וינדוס רוב האפליקציות של "וינדוס" הם בעצם רק לנוקיה(=מייקרוסופט).. אנדרואיד דואגת ללקוחות כל היצרנים ומייקרוסופט רק ללקוחות נוקיה=מייקרוסופט) ככה קיבלנו אפל 2... העם לא טיפש והוא מצביע ברגלים... סופה של וינדוס פון הוא כסופה של אפל.. כי האנשים בעולם מפסיקים להיות פראיירים..

אירועים קרובים