מכבי שדרגה את מערך האחסון שלה במערכות חדשות של EMC; היקף ההשקעה: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט הוקם דטה-סנטר חדש לסביבת המעבדות הרפואיות במכבי שירותי בריאות, הוטמעו שתי מערכות EMC DataDomain 890 באתר המרכזי ובאתרי הגיבוי וייושמו שתי מערכות אחסון אחודות מסוג VNX5300 ו-VNX7500 ● הפרויקט מאפשר למכבי, בין היתר, לזנוח את השימוש בקלטות גיבוי ולחסוך בנפחי הגיבוי

אנשי ה-IT במכבי שירותי בריאות ואנשי EMC ישראל סיימו בימים אלה פרויקט לשדרוג מערך האחסון והגיבוי בקופת החולים. הפרויקט, שהחל ביולי 2013 והסתיים באחרונה, כלל בין היתר גם הקמת דטה-סנטר חדש לסביבת המעבדות הרפואיות במכבי שירותי בריאות. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו פתרונות האחסון, הגיבוי והשחזור החדשים, אשר נפחם עולה על חצי פטה-בייט, בכל אתרי הארגון. כך, הוטמעו באתר המרכזי ובאתרי הגיבוי של מכבי, תוכנת הגיבוי EMC AVAMAR ושתי מערכות EMC DataDomain 890 – פתרון חומרה ותוכנה כולל ומנוהל מרכזית, לגיבוי, התאוששות וארכוב, עם יכולות למניעת שכפול (דה-דופליקציה). הטמעת הפתרונות מאפשרת למכבי לזנוח את השימוש בקלטות גיבוי, וחוסכת בנפחי הגיבוי.

בנוסף, הוטמעו במכבי שתי מערכות אחסון אחודות: VNX5300 לסביבת המעבדות ו-VNX7500 לסביבת הסאפ (SAP), הכוללות את תוכנת RecoverPoint לשחזור מכל נקודת זמן. עוד הוטמע במסגרת הפרויקט כלי ניתוח המאפשר לקבל מבט על  הסביבה הווירטואלית ממערכת הניהול המרכזית. הכלי, הנתמך במנוע האנליזה של VMware, מעביר תמונה מלאה של התשתית הווירטואלית ומסייע לאתר בעיות נפח וביצועים של מערך האחסון, כך שניתן יהיה לתקנן לפני שהן משפיעות על המערכת הכוללת. כמו כן, נעשה שימוש בטכנולוגיית FAST VP לשיפור הביצועים של יישומים קריטיים בארגון.

אבי הוסיט, ראש צוות סיסטם במכבי שרותי בריאות, אמר כי "המטרות העיקריות שלנו במעבר לגיבוי EMC היו הקטנת חלון זמן הגיבוי, הוספת יכולות לשחזור מהיר, הפסקת הגיבוי על בסיס קלטות, שכפול של מלוא הגיבויים משני האתרים בטכנולוגיית דחיסה בשיעורים גבוהים אל אתר ה-DR וקונסולידציה של פתרונות גיבוי לכלי מרכזי".

בן סמו, יועץ טכנולוגי ב-EMC ישראל, הוסיף כי "האתגר שהציבה בפנינו מכבי היה לשפר משמעותית את סביבת האחסון והגיבוי, כך שתתקבל תשתית אחודה, המספקת מענה לגידול מתמיד בנפחי הנתונים, וכן להגדיל את זמינות היישומים הקריטיים תוך צמצום זמני ההשבתה עד למינימום. הפרויקט הביא לצמצום משמעותי של התקורות התפעוליות והניהוליות במכבי שירותי בריאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים