תוכן שיווקי

רזטק ביצעה פרוייקט וירטואליזציה ואחסון מבית HP באלדו ישראל

15/01/2014 15:00
מעכשיו - מפיצה של RSA בישראל. C-Data

רזטק מחשוב לעסקים סיימה זה מכבר השלמת פרויקט וירטואליזציה והקמת אתר DR בחברת אלדו ישראל. היקף העסקה נאמד בעשרות אלפי שקלים.

רשת ALDO הבינלאומית מתמחה בעיצוב נעליים ואביזרים נלווים ומחזיקה בעשרות סניפים בכל הארץ, כאשר מערך המכירות, ניהול המלאי ומועדון הלקוחות עובד בזמן אמת מול מערכות המידע ומכאן החשיבות רבה לאמינות וזמינות תשתיות המחשוב.

אופיר רז, מנכ"ל רזטק מחשוב לעסקים:
"בפרויקט זה היה ברור שיש חשיבות רבה לתכנון ולבחירת המערכות מכיוון שהדרישות הן גבוהות אך התקציב מוגבל, והיה חשוב לספק פתרון מקיף שכולל את כלל המערכות החל מתכנון חדר השרתים, פתרונות התקשורת במשרד הראשי ובסניפים, שרתים ומחשוב,מערכות תוכנה, אבטחת מידע, גיבוי ושרידות ולשמור על עלויות ריאליות ובכך לספק פתרון ברמה של Enterprise ללקוח SME.

"לצורך הפרויקט גייסנו את אלי מלמד מחברת EMIT שיבצע את התכנון, ההטמעה ,והובלת הפרויקט יחד עם צוות הפרויקטים של רזטק ובעבודה צמודה עם צוות המכירות של חברת ההפצה סי-דאטה (C-Data) ובראשם מנהל מוצרי האחסון והגיבוי מוטי בן-שושן , כאשר האתגר היה למצוא פתרונות שיעמדו בדרישות התכנון ובתקציב שהוגדר.

"הפרויקט כלל סביבת וירטואליזציה על בסיס VMWare Cluster, סביבת שרתי מיקרוסופט (Microsoft) כולל שרת דואר Exchange, מערכת גיבוי מבוססת, מערכות אבטחה , והקמת אתר DR לכלל פעילות החברה.

"השרתים שנבחרו ביחד עם צוות סי-דאטה הם של חברת HP מסדרת DL380 G7 ומערכת אחסון HP P2000 Combo שכוללת חיבורי  iSCSI + Fiber.פתרון זה מאפשר הטמעה מיידית על בסיס מתגי תקשורת סטנדרטיים ואפשרות מעבר ל Fiber בעתיד.מערך האחסון בנוי על דיסקים מהירים SAS15K בתצורה של Raid 10 להשגת הביצועים המרביים.

"מעבר לזמינות התמידית שנדרשת יש חשיבות רבה לביצועים מכיוון שיש תהליכים רבים של BI וניתוח מידע שמבוצע כל הזמן על בסיס הנתונים, ניתן לומר בוודאות שמערכת האחסון של HP מסדרת P2000 מספקת יכולות וביצועים בתחשיב של מחיר/יכולות הטובות ביותר בשוק.

"רשת ALDO הינה רשת בינלאומית המתמחה בעיצוב נעליים אופנתיות ואביזרים נלווים כגון תיקים, תכשיטים, כובעים באיכות הגבוהה ביותר. מותג נחשק זה, שם תשומת לב רבה לפרטים הקטנים, ונותן דגש על אומנות ויצירה מושלמת. ALDO ישראל הושקה בשנת 1994 עם פתיחת החנות הראשונה בקניון מלחה, ירושלים. מאז, הרשת גדלה וכיום, עם למעלה מ 40 סניפים בפריסה ארצית אנו פונים לאוכלוסייה רחבה ומגוונת".

אירועים קרובים