הבראנץ' הכי יקר בניו-יורק: פייסבוק רכשה רשת חברתית ליצירת שיחות לפי נושאים

כל שיחה כזו מוגדרת כענף, ואם היא מפורסמת באופן פומבי, כל אחד מהחברים באתר יכול לקרוא אותה ● יוצרי השיחה הם היחידים שיכולים להזמין אליה חברים וכן לפרסמה

פייסבוק (Facebook) ממשיכה במסע הקניות שלה: הרכש החדש של הרשת החברתית הגדולה בעולם הוא רשת חברתית אחרת בשם בראנץ' (Branch), שבסיסה בניו-יורק. לפי יוצריה, מדובר בפלטפורמה ליצירת שיחות באופן ממוקד יותר: יוצרי השיחה הם היחידים שיכולים להזמין אליה חברים וכן לפרסם אותה. החברות לא פרסמו את סכום הרכישה, אך ההערכה היא שמדובר בכ-15 מיליון דולר.

המטרה של האתר היא לספק אפשרות ליצור קבוצות שיחה שמוגדרות לפי נושא מסוים. כל שיחה כזו מוגדרת כענף, ואם היא מפורסמת באופן פומבי, כל אחד מהחברים באתר יכול לקרוא אותה. את האנשים לשיחה אפשר לזמן באמצעות דואר אלקטרוני או שליחת ציוץ בטוויטר (Twitter), בדומה לרישום לאתר.

בפורטפוליו של בראנץ' נמצא מוצר נוסף, פוטלאק (Potluck) – אפליקציה שמגישה חדשות בתחומים שונים באופן מתומצת ומאפשרת למשתמשים לפתח שיחה עליהן במסגרת האפליקציה עצמה.

עובדי החברה, שהוקמה ב-2011 עם גיוס של כשני מיליון דולר, אמורים להישאר בניו-יורק כדי לפתח מוצר חדש בשם שיחות (Conversations) עבור הרוכשת שיאפשר שימוש בפייסבוק בדומה לזה שבבראנץ'.

מבראנץ' נמסר שמוצרי החברה אמורים להמשיך להתקיים, אך ניסיון העבר ברכישות קודמות של פייסבוק מראה שבסופו של דבר המוצרים הקיימים כנראה ייעלמו מהשוק.

"לאחר שנתיים של בנייה אני נרגש להכריז שאנחנו נמשיך את המשימה שלנו בפייסבוק", כתב מייסד החברה, ג'וש מילר. "המטרה שלנו תהיה לעזור לאנשים להתחבר עם אחרים מסביב לדברים שמעניינים אותם. הפנייה שלהם אלינו הייתה: 'בנו את בראנץ' בקנה המידה של פייסבוק'".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים