כרום: הסוף לרעש הבלתי מזוהה

הגרסה החדשה של הדפדפן של גוגל תגיע בין השאר עם פיצ'ר שיעזור לזהות בקלות טאבים שמייצרים קול

אחד הפיצ'רים המעניינים (ובואו נודה על האמת, גם הנחוצים) בגרסה החדשה של כרום (Chrome), הדפדפן מבית גוגל (Google) מוסיפה ללשוניות המסמנות את הדפים אייקונים מיוחדים שמאפשרות להבין מה מוצג בדף הפתוח תחת הלשונית במבט מהיר. למה זה נחוץ? כי המטרה העיקרית של התכונה החדשה הזו היא לאפשר למשתמש לזהות במהירות איזו מהדפים הפתוחים בדפדפן מייצרים רעש כלשהו, החל מפרסומת שנפתחה או סרטון וידאו מיו-טיוב (YouTube). לשונית כזו תסומן בסימן של רמקול. שני אייקונים נוספים יאפשרו לזהות דפים בהן מבוצע שימוש במצלמת האינטרנט של המשתמש (עיגול אדום), וכן  שידור לטלוויזיה (מלבן כחול).

בנוסף, שיפרה גוגל את המראה של הדפדפן עבור אלו שמשתמשים בו תחת ממשק האריחים של חלונות 8 ומעלה. בצורת גלישה זו, שזמינה עבור משתמשי הבטה של כרום מאז אוקטובר 2013, ניתן להרגיש כאילו פועלים בסביבה של Chrome OS, מערכת ההפעלה של גוגל, בתוך חלונות. מתחת לחלונות הפתוחים של הדפדפן מופיע פס כלים שמאפשר לקרוא הודעות דואר ישירות מג'ימייל (Gmail), לפתוח חלונות נוספים באותה סביבה וכן להפעיל יישומים של כרום.

הגרסה החדשה, גרסה 32, מוסיפה גם היבט חשוב בתחום האבטחה והוא חסימה אוטומטית של קבצים המכילים רושעה מסוג כלשהו. בנוסף, כמו תמיד, אפשר לצפות לשיפורים במהירותו וביציבותו של הדפדפן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים