תוכן שיווקי

לקראת אירוע | בינת אלקטרוניקה תספק את פתרון האבטחה של חברת VSS Monitoring ל-Conduit

16/01/2014 16:09

בינת אלקטרוניקה מקבוצת רד-בינת תספק לחברת Conduit, המאפשרת ליצרני תוכן ובעלי אתרי אינטרנט ומובייל לעמוד בקשר אפקטיבי עם משתמשים במגוון רחב של פלטפורמות, את מערכת vProtector של חברת VSS Monitoring. היקף העסקה עומד על מאות אלפי שקלים.

מערכת vProtector מעבירה ומסננת מידע למערכות אבטחת המידע ומערכות הניטור השונות, ובכך מבצעת אופטימיזציה של תהליך אבטחת המידע ומאפשרת גמישות מרבית בעת תפעול הכלים השונים. המערכת, המשרתת את מחלקת אבטחת המידע של הארגון, מאפשרת למשתמש להטמיע או לבחון פתרונות אבטחת מידע הדורשים התממשקות מלאה לרשת בזמן קצר מאוד, תוך הימנעות מהשבתה של פעילות הארגון. בינת אלקטרוניקה היא המשווקת והמטמיעה הבלעדית של מוצרי VSS Monitoring בישראל.

רן גת, מנהל המוצר בבינת אלקטרוניקהיורי ימפולסקי, מנהל אבטחת המידע של Conduit: "הפתרון מבית VSS Monitoring הוכיח את עצמו כמתאים ביותר הן מבחינת יכולות שרידות והן מבחינת המובנות התפעולית של המוצר. עם הפתרון החדש אנחנו צופים שיפור הן בתחום עלויות הציוד, על ידי איחוד וסינון של מידע לכלים, והן בתחום התפעול, בעת הכנסת כלים חדשים או בזמן תחזוקה".

רן גת, מנהל המוצר בבינת אלקטרוניקה: "מוצרי vProtector של חברת VSS Monitoring ייחודיים בכך שהם משלבים בין שתי טכנולוגיות בעלות ערך להטמעה של אבטחת מידע – יכולות By Pass ויכולות של Packet Brokering מעל גבי אותה פלטפורמה. אלו יכולות שאינן קיימות בכלים אחרים, והן מאפשרות להגיע לחיסכון מהותי בהוצאות התפעול".

אודות בינת אלקטרוניקה
בינת אלקטרוניקה, מקבוצת רד-בינת, מתמחה באספקת פתרונות בדיקה מתקדמים, מערכות ניטור ובקרת רשת ושירותי מומחה לענף התקשורת והאלקטרוניקה. החברה הינה ספקית פתרונות כוללים ומקיפים בתחומי בדיקות התקשורת, פתרונות בדיקה, ניטור ואופטימיזציה מתקדמים עבור תשתיות תקשורת, אפליקציות, אבטחת מידע ומקסום איכות השירות. על לקוחות החברה נמנים מאות ארגונים בכל הגדלים במגזרי הביטחון, התעשייה, הבריאות, התקשורת, הפיננסים ועוד.

מתעניינים במקסום חוויית המשתמש? הירשמו לכנס THINK nGenius ONE של בינת אלקטרוניקה, בהפקת אנשים ומחשבים.

אירועים קרובים