ארוחת השותפים השנתית של VMware

רענן ביבר, מנהל פעילות VMware ישראל, אירח עשרות שותפים בכירים מתעשיית ה IT בישראל לארוחת ערב ולהרצאה מעניינת מפי כתב חדשות ערוץ 2 אודי סגל.

אחרי שבדברי הפתיחה שלו, סיכם את השנה החולפת ודיבר על מגמות לשנת 2014. המשיך ביבר וציין את חזון החברה להמשיך ולייעל את מרכיבי הדטה סנטר שהינם תשתיות הרשת והאחסון, הכרזות אשר הוגדרו על ידי פט גלסינגר, מנכ"ל ונשיא VMware העולמית, במילים: "Groundbreaking". בהמשך דבריו הדגיש ביבר את מחויבות החברה ללקוחותיה ולשותפיה העסקיים. האירוע מתקיים זו  השנה השלישית ברציפות והשנה הוא נערך בוילה דוצ'ה בתל אביב.

גם חנן אלטיף, מנהל השותפים של VMware דיבר והעניק לטירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת וגלסהאוס ישראל, תעודה שמסמיכה את החברה כשותף פרימייר, רמת השותפות הגבוהה ביותר של החברה. חברת טלדור מצטרפת לרשימה של חמש חברות נוספות שהן שותפות פרימייר של VMware – WE! אנקור, בינת תקשורת, תים נטקום, הראל מערכות ובנפיט. בין המשתתפים באירוע: דני נויברגר, מנכ"ל EMC  ישראל; שלומי פרייס, מנכ"ל NetApp ישראל; דורון דרייר,  מנכ"ל Arrow ECS; אורי אביטל, מנהל קבוצת שירותי מומחה בטים נטקום; דבורה כרמון, מנכ"לית בנפיט; רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי; משה חגשור, מנהל מחלקת הפרי סיילים במטריקס; מאיר מאיר, מנהל פעילות VMware בחברת סי-דאטה (C-DATA) ועוד רבים וטובים אחרים.  דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל; טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת וגלסהאוס ישראל; חנן אלטיף, מנהל השותפים של VMware ישראל

אלי שקד, איש מכירות ב-VMware; נתי אמסטרדם, מנהל  פעילות אזורי לתחום ה- Cloud Management; אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי אגן הים התיכון ב-VMware ישראל;

אורי אביטל, מנהל קבוצת שירותי מומחה בטים נטקום; דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל;

שלומי פרייס, מנכ"ל NetApp  ישראל רענן ביבר; מנכ"ל VMware ישראל

חנן אלטיף, מנהל השותפים של VMware ישראל; אודי סגל, כתב מדיני בחדשות ערוץ 2

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים