אמת מיחשוב הטמיעה מערכת אחסון של נט-אפ בשסטוביץ'; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

מדובר בפתרון לאחסון מבוסס תוכנה בשם Clustered Data ONTAP ● היא כוללת מערכת FAS3320 בנפח של 64 טרה-בייט לסביבת הייצור ומערכת FAS2240 בנפח של 55 טרה-בייט לטובת התאוששות מאסון

אמת מיחשוב הטמיעה מערכת אחסון של נט-אפ (NetApp) בשסטוביץ, בפרויקט שארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

המערכת שהוטמעה היא Clustered Data ONTAP, שנותנת לשסטוביץ' יכולת לספק קיבולת ושירותים חדשים עם זמנים מיטביים להפעלת יישומים. מדובר בפתרון לאחסון מבוסס תוכנה, שמביא להסרת מגבלות הביצועים, הזמינות ויעילות אמצעי החומרה המסורתיים. כמו כן, היא מספקת יכולות אחסון דוגמת מניעת כפילויות, הקצאה חכמה ועוד. היא משרתת 1,100 משתמשים.

למעשה, הפרויקט כלל הטמעה של שתי מערכות: FAS3320 בנפח של 64 טרה-בייט לסביבת הייצור ו-FAS2240 בנפח של 55 טרה-בייט לטובת התאוששות מאסון.

מנט-אפ נמסר כי המערכת ניתנת להתאמה עבור סביבות הייצור ברמת וירטואליזציה גבוהה. היא פועלת ללא הפרעות לייצור ובלי צורך בהשבתות מתוכננות.

שסטוביץ' היא יבואנית, משווקת ומפיצה של מוצרי צריכה בינלאומיים. החברה החלה את דרכה ב-1954. הפעילות שלה מחולקת בין שני מוקדים עיקריים: המרכז הלוגיסטי בטירת הכרמל והפעילות העסקית בפתח תקווה.

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר כי "מנמ"רים משמשים כיום בין היתר כמתווכים של שירותי מידע לארגון. תפקיד חדש זה מחייב שימוש בטכנולוגיות שיכולות להאיץ את זמן התגובה של מערך ה-IT ולאפשר יעילות תפעולית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים