נתניהו ייפגש השבוע עם מנכ"לית יאהו! ומנהל העסקים הראשי של גוגל

ראש הממשלה יפגוש את מריסה מאייר וניקאש ארורה בכנס השנתי של הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, במטרה להרחיב את שיתופי הפעולה בין ישראל לחברות הענק הללו ● הוא אף ישתתף במהלך הכנס במושבים על תעשיות ה-IT והסייבר, וידבר על החדשנות הישראלית

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ייפגש השבוע עם מנכ"לית יאהו! (!Yahoo), מריסה מאייר, ועם מנהל העסקים הראשי של גוגל (Google), ניקאש ארורה. הפגישות יתקיימו במסגרת הכינוס השנתי של הפורום הכלכלי העולמי שיתקיים בדאבוס, שווייץ, מיום ד' הקרוב ועד שבת.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו "ישים בשתי הפגישות דגש על החדשנות הישראלית ועל המובילות הטכנולוגית של תעשיית ההיי-טק הישראלית. זאת, במטרה להרחיב את שיתופי הפעולה הכלכליים עם שתי חברות הענק הללו".

כמו כן, נתניהו צפוי לשאת דברים בפני המליאה הכללית של הכנס ועל פי ההודעה, "בדבריו יתמקד במובילות הטכנולוגית של ישראל, בדגש על תעשיית הסייבר".

נתניהו אף ישתתף במהלך הוועידה במושבים על תעשיות ה-IT והסייבר, ויקיים פגישות עבודה עם ראשי מדינות, בהם ראשי הממשלות של אוסטרליה ומכסיקו.

טרם צאתו לדאבוס נפגש ראש הממשלה לפני ימים אחדים עם ראשי ווייז (Waze), שנמכרה לפני חודשים אחדים לגוגל ושבשבוע שעבר נמסר כי הרוכשת תשלם למדינה תמורת הזכויות הקנייניות שלה מס בסך כ-800 מיליון שקלים.

מאייר וארורה אינם הבכירים היחידים בתעשיית ההיי-טק העולמית עימם נפגש נתניהו באחרונה. לפני כחודשיים הוא נועד עם יו"ר EMC, ג'ו טוצ'י, בעת שזה ביקר בארץ. במהלך הפגישה סוכם כי EMC תצטרף למהלך להקמת קריית הסייבר הלאומית בנגב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים