אפל וסמסונג צופות גידול במכירות הטאבלטים ב-2014

סמסונג מצפה לעלייה של כ-50% ל-60-70 מיליון מכשירים, ואפל מצפה למכור בין 80 ל-90 מיליון ● הגידול במכירות הטאבלטים צפוי להיות חלק ממגמה עולמית, כשגם אייסר צפויה למכור ב-100% יותר מהשנה שעברה ● אפל וסמסונג מתכננות טאבלטים שיצויידו במסכים גדולים מ-12 אינץ'

טאבלט - במרכז התביעה של לקוח נגד פלאפון. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

אפל (Apple) וסמסונג (Samsung), שתי המובילות בשוק הטאבלטים, מצפות שהמכירות בתחום המדובר השנה יהיו רבות יותר מאלה של 2013.

אפל, כך לפי Digitimes, מצפה למכור ב-2014 בין 80 ל-90 מליון יחידות של מכשירי iPad למיניהם, ובמיוחד של ה-iPad Air, אבל לא רק: לפי האתר החברה פנתה לשותפי הייצור שלה כדי שיעזרו לה לפתח דגמים חדשים של מכשירי 7.9 ו-9.7 אינץ', כשדיווחים רבים מדברים על כך שבתכנון נמצא גם מכשיר עם מסך בגודל של 12.9 אינץ'.

סמסונג מצפה גם היא כאמור לקפיצה במכירות כשהמספרים עליהם מדברים שם נעים בין 60 ל-70 מליון טאבלטים, עלייה של 50 אחוזים ויותר לעומת השנה הקודמת. החברה מתכונת להשיג זאת על ידי פנייה לשווקים חדשים עם טאבלט ה-12.2 אינץ' עליו הכריזה לאחרונה, וגם לשווקי הפתיחה עם מוצרים בסדרת הלייט.

לא רק שתי החברות המובילות מצפות לגידול במכירות. אייסר (Acer) הכריזה שהמטרה שלה היא להגיע למכירה של עשרה מליון טאבלטים בשנה הנוכחית, גידול של כמעט 100% לעומת ל-2013. את היעד הזה מתכננת אייסר להשיג בעזרת דגמים מיוחדים, כמו גם מחירים תחרותיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים