גוגל הסירה 350 מיליון מודעות בשנת 2013
מהחברה נמסר שלמעלה מ-270 אלף מפרסמים הושעו בשנה שעברה, ושהיא הוסיפה לרשימות השחורות שלה מעל 200 אלף דפי אינטרנט
בשנת 2013 הסירה גוגל (Google) יותר מ-350 מיליון מודעות בעייתיות, והשעתה למעלה מ-270 אלף מפרסמים – כך על פי דוח שפרסמה החברה בסוף השבוע. זאת, בהשוואה ל-220 מיליון מודעות שהוסרו ו-850 אלף מפרסמים שהושעו בשנת 2012. "אנו מייחסים את הירידה במספרם של הנוכלים – דוגמת זייפנים – למסנני האבטחה שאנו מפעילים" נכתב בדו"ח שפרסמה גוגל.
עוד ציינה גוגל כי הוסיפה לרשימות השחורות למעלה מ- 200,000 דפים באתרים ברחבי האינטרנט, ודחתה יותר משלוש מיליון בקשות הצטרפות לרשת AdSense, שבמסגרתה יכולים בעלי אתרים לפרסם בהם מודעות תמורת תשלום. החברה גם סגרה 250,000 חשבונות של בעלי אתרים בשל הפרת מדיניות במהלך השנה החולפת.
מגוגל נמסר: "הגורמים השליליים פועלים ללא הרף, התחכום שלהם גובר ואיננו מתכוונים לנוח על זרי הדפנה. נוסיף לפעול ללא לאות על מנת לשמור על האבטחה באינטרנט".
תגובות
(0)