Agent – drive assistant & more: אוסף האפליקציות שישדרג לכם את המכשיר

רוב המשתמשים לא מנצלים את המכשיר הסלולרי שלהם במקסימום האפשרויות שקיימות בו ● האפליקציה היומית, שהיא למעשה חמש אפליקציות, מספקת שיפור משמעותי לחוויית המשתמש

למרות שאין ספק שהחדירה של טלפונים חכמים הולכת ומתרחבת, לפחות מבחינת שורת המכירות, זו הקובעת מבחינת היצרניות, עדיין מנקר בי ספק כלשהו בכל מה שנוגע למידת השימוש של המחשבים המודרניים הללו. היצרניות אמנם משתדלות מאוד לגוון את המוצרים שהם שולחות לשוק בשלל מאפיינים ואפליקציות, אבל לי זה נראה קצת מיותר לפעמים. גם אם רוב המשתמשים בטלפונים אכן משתמשים בהם לצרכים מתקדמים הרבה יותר מאשר ביצוע שיחות קוליות וטקסטואליות, יש לי הרגשה שרובם, מבלי סקר מחייב, לא ממש יודעים לנצל את הטלפונים שלהם היטב.

זו הסיבה שאפליקציות מסוג Agent – Drive Assistant & More זוכות בדרך כלל לפופולאריות בקרב אלו שלפחות מכירים את הדרך ל-Google Play, במקרה המסוים הזה, או לחנות האפליקציות של מערכת ההפעלה הספציפית. הן עוזרות להשיג מהטלפונים בהן מתקינים אותן הרבה יותר מאשר שימוש פשוט.

מדובר למעשה באוסף של חמש אפליקציות שמיועדות לאפשר לנו להגדיר במדויק את אופן השימוש בטלפון החכם במצבים שונים בחיינו: בנהיגה, בפגישה, בעת שמחפשים את הרכב בחנייה, בעת שרוצים לחסוך בסוללה כשהיא מקרבת לכדי התרוקנות, וגם כשהולכים לישון ולא ממש רוצים שהמכשיר יפריע, אלא אם מדובר במקרה חירום.

כל האפשרויות הללו מוצגות בתפריט הראשי, בו אפשר גם לבחור באופן ישיר אלו תכונות רוצים שיפעלו ואלו לא. לחיצה על כל אחת מהן פותחת את דפי ההגדרה שמתחילים עם דף מידע שמסביר מה בדיוק אפשר להשיג עם אותה אפשרות.

כך, לדוגמה, אפשר להגדיר מה יקרה כשאתם נכנסים למיטה במטרה לישון: ההגדרה הראשונית היא הזמן בו רוצים להתחיל בשינה והזמן בו מתכוונים לסיים אותה. אם תבטלו את האפשרות Phone Calls can Wake, הטלפון ישמש כאבן שאין לה הופכין. אם תבחרו להשאיר אותה פעילה, שיחות יעירו אתכם. אותו הדבר במקרה של קבלת הודעות טקסט. כמו כן, ניתן לקבוע שמספרים מסוימים יוכלו להעיר אתכם בכל מקרה, בלי קשר להגדרות.

אפשרויות נוספות הן שליחת תשובה אוטומטית במידה ולא עונים, או הגדרת תגובת הטלפון במקרה של שיחה נוספת תוך מספר דקות מאותו המספר.

אחד הפיצ'רים היותר נחמדים הוא האפשרות לבקש מהמכשיר להקריא הודעות טקסט כשהן נכנסות, במקום להרכין את הראש למכשיר ולהסתכן. רק אל תשכחו שעברית היא שפה קשה, אפילו מאוד.

במקרה של חניה משתמשים ברכיב בלוטות' כלשהו לצורך מימוש יכולת הניווט בחזרה לרכב למקרה בו שוכחים היכן הוא חונה, לדוגמה לאחר ישיבה ארוכת שעות שמובילה בין השאר גם לכאב ראש. לאחר הפעלתה, מחכה המיני אפליקציה לעצירת המכונית לחלוטין, וברגע שמתרחש נתק בין רכיב הבלוטות' לטלפון, היא מייצרת פין שממוקם במפת גוגל שבתוך האפליקציה עצמה כדי לאפשר למשתמש לאתר את המיקום בקלות.

גם באפשרויות הראשיות האחרות יש מגוון רחב של אפשרויות הגדרה שונות שמאפשרות לקבוע מה בדיוק יעשה המכשיר ברגע המתאים, למשל במקרה של ניסיון לסחוט מהסוללה עוד כמה רגעים עד שמגיעים למקום בו ניתן להטעין את הטלפון מחדש, לפחות באופן חלקי.

בשורה התחתונה מציעה Agent, כפי שכבר נכתב לעיל, אוסף נחמד ומוצלח של מיני אפליקציות שהמיקום שלהן ביחד אולי לא הכרחי, אבל חוסך חמש אפליקציות אחרות, וגם מציע כמה תכונות ייחודיות ואפילו מקוריות.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים