12Hours – האפליקציה שתסדר לכם את היום

אם קרה לכם שאתם לא מוצאים את עצמכם בנבכי לוח הזמנים העמוס שיש לכם, האפליקציה היומית תעזור לכם להשתלט על העניינים

האם אתם יודעים, עכשיו, בדיוק כרגע, מה אתם עומדים לעשות מבחינת לוח הזמנים שלכם בשעות הקרובות? אם המזכירה שלכם תתקשר אליכם בעוד דקה, תוכלו לדעת בדיוק מתי יש לכם חלון זמן פנוי בין שלל הפגישות והאירועים שלכם היום? ותחשבו שאתם באמצע פגישה, ואתם צריכים לתת תשובה מיידית בנוגע לדבר מה שקורה מאוחר יותר היום, כי אחרת אתם מבזבזים את הזמן היקר שלכם ושל שותפיכם לפגישה – באיזו מהירות אתם מתורגלים בפתיחת לוח השנה שלכם כדי לראות מה המצב, לבדוק בדיוק היכן נמצא החור המיוחל הזה אליו אפשר להשחיל עוד פגישה אחת?

כמובן שזו לא חייבת להיות המזכירה. באותה מידה יכולים להיות אלו בן או בת הזוג להם הבטחתם יציאה לארוחה ספונטנית כשמתפנה לכם זמן, או הילד שנשאר בבית חולה ודווקא עכשיו הוא חייב לדבר אתכם על משהו חשוב.

בקיצור – יש הרבה מאוד סיבות שדורשות מכם לדעת מתי יש לכם זמן פנוי בהתנהלות היום יומית, ולתת תשובה מתאימה באופן מיידי. 12Hours היא אפליקציה קטנה וחביבה לאנדרואיד (Android) בגרסה 4.0 ומעלה שמנסה לתת פתרון לעניין הזה, והיא עושה זאת באמצעות שעון אנלוגי פשוט, מהסוג שבטח ניסיתם לפחות פעם אחת בטלפון שלכם.

האפלקיציה היא ווידג'ט שמציג שעון אנלוגי של 12 שעות כשהפואנטה היא המסגרת העגולה שלו: זו מציגה את הזמנים התפוסים שלכם, כאלה שכבר קבעו עבורם פגישות וישיבות וכיוצא בכך, כפסים צבעוניים. יש פס צבעוני משעה מסוימת ועד שעה מסוימת? מדובר בזמן לא פנוי. הצבע נותר שחור? הזמן פנוי, או לפחות כזה שלא קבעתם אליו משהו חשוב.

השעון הזה מתחבר ללוחות הזמנים שלכם: כשתגדירו את האפליקציה, תידרשו לבחור לאיזה לוח שנה לחבר אותה, כשאפשר לבחור גם שניים או יותר, למקרים בהם אתם משתמשים בלוח זמנים אחד עבור אירועים עסקיים ובאחר לצורך סימון אירועים אישיים, לדוגמה. לאחר שבוחרים את לוחות השנה אפשר להורות לאפליקציה להשתמש בצבעים המוגדרים של האירועים כפי שנבחרו בלוח השנה המקורי. אני, לדוגמה, מסמן אירועי עבודה בתכלת, אירועים אישיים באדום ואירועים אחרים בצהוב. הצבעים הללו עברו גם לשעון וכך יכולתי לראות מייד מתי משהו שעדיף או ניתן לדחות.

לחיצה על השעון תעביר את המשתמש ליום הנוכחי בלוח השנה כך שאפשר לראות את האירועים שמסומנים עליו בפירוט מלא.
הכנסת אירוע חדש לא תמיד מופיעה באופן מיידי בשעון, כי הוא מתעדכן רק פעם בחצי שעה. בנוסף, פתיחת היישומון/ווידג'ט לגודל מלא (4×4 משבצות), גורמת לכך שלא רואים את הצבעים של רצועות הזמן מסביב. לפי היוצר, זה בטיפול. בכל מקרה, בעת ההגדרה הראשונית, כלומר גרירת היישומון לדף בית, עדיף לבחור בגדלים הקטנים היותר שמוצעים.

12Hours היא עוד אפליקציה שאפשר להסתדר בלעדיה, אבל יחד איתה החיים הופכים לקצת קלים יותר.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים