יאהו! שומרת על המקום הראשון בכמות המבקרים הייחודיים בארצות הברית

על פי סקר comScore מחודש דצמבר, ביקרו כ-195 מיליון גולשים באתרי הקבוצה ● פייסבוק תפסה את המקום הראשון מבין הרשתות החברתיות

למרות מצבה הכספי הקשה, יאהו! (Yahoo) ממשיכה לשמור על מקומה הראשון בכמות המבקרים הייחודיים באתרי האינטרנט בארצות הברית, כך לפי הסקר של comScore. יש לציין שהבדיקה הקיפה גלישה ממחשבים שולחניים בלבד.

נתוני הסקר שפורסם בדצמבר 2013, מעלים כי קבוצת אתרי יאהו משכה אליה כ-195 מיליון גולשים ייחודיים במהלך החודש. היא נמצאת במקום הראשון ברשימה הזו מאז יולי 2013 אז הדיחה את קבוצת האתרים של גוגל (Google) מהמקום הראשון.

גוגל נמצאת במקום השני במרחק קצר עם כ-192 מיליון מבקרים ייחודיים, ואילו מיקרוסופט (Microsoft) הגיעה למקום השלישי עם כ-175 מיליון מבקרים.

באופן לא מפתיע הראשונה ברשימה בתחום הרשתות החברתיות היא פייסבוק (Facebook) שנמצאת במקום הרביעי עם כ-141 מיליון מבקרים. טוויטר (Twitter), לעומתה, נמצאת במקום ה-24 בלבד עם 39.7 מיליון מבקרים, 4 מקומות מתחת לרשת החברתית המקצועית לינקדאין (Linkedin) שצברה בדצמבר 2013 כ-45 מיליון מבקרים ייחודיים.

קבוצת האתרים של ויקימדיה (Wikimedia), שכוללת כמובן את ויקיפדיה (Wikipedia), הגיעה למקום השמיני עם כ-78 מיליון מבקרים, ואילו רשת אי-ביי (eBay) הגיעה למקום ה-11 עם כ-74 מיליון ביקורים.

יש לציין שכמות הגולשים הייחודיים אותה סוקרת החברה עומדת על יותר מ-224 מיליון.

לצפייה בתוצאות הסקר המלא לחצו כאן או על התמונה

יאהו תפסה את הבכורה בחודש יולי ומאז ניצבת במקום הראשון. עיבוד תמונה: מיכל לידני

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים