Dooks הטמיעה פרויקט תקשורת מבוסס HP בבית החולים שערי צדק בהיקף מיליוני שקלים

הפרויקט יהווה בסיס תשתיתי בעל שרידות גבוהה שישתלב במערך ההמשכיות העסקית של בית החולים ● הוא החל לפני חודשיים וצפוי להסתיים החודש

Dooks ערכה פרויקט לשדרוג תשתיות התקשורת בבית החולים שערי צדק בירושלים. הפרויקט, מבוסס מתגי HP, החל לפני חודשיים וצפוי להסתיים החודש. היקפו הכספי עומד על מיליוני שקלים.

הפתרון שמוטמע מבוסס על טכנולוגיה מבית HP, מהווה בסיס תשתיתי בעל שרידות גבוהה אשר משתלב במערך ההמשכיות העסקית של בית החולים. רוחב פס של 40 ג'יגה ביט ב-Backbone ו-10 ג'יגה ביט בתקשורת למתגי הקצה, צפויים לשפר את רמת הביצועים של תשתית התקשורת בבית החולים. למתגי ה-Backbone יכולות שרידות ברמה גבוהה, וטכנולוגית ה-IRF מאפשרת למערכות התקשורת להמשיך לפעול גם כאשר נופלים שלושה מתוך ארבעה מתגים.

לדברי עודד נובוסלסקי, מנהל התשתיות של שערי צדק, "בית הולים הוא אחד מהמרכזים הרפואיים הגדולים בישראל. מערכות המיחשוב הפועלות בבית החולים הן מערכות מצילות חיים המשרתות את המחלקות, חדרי הניתוח, מכוני ההדמיה ומחלקות רבות נוספות. מכיוון שמדובר על מערכות שתומכות בהצלת חיי אדם בחרנו בפתרון של HP שהיה עדיף טכנולוגית ובעל יכולות שרידות גבוהות יותר".

לדברי שלום רמדי מנכ"ל Dooks, "האתגר בפרויקט הוא לבנות מערכת שתיתן מענה לצרכים העסקיים והמבצעיים בבית החולים. משום כך, בעיצוב הפתרון התחשבנו בכל רובדי המערכת, מרמת היישומים הקריטיים, דרך תצורת השרתים ואבטחת המידע ועד ניתוח תשתית התקשורת הקיימת בבית החולים".

המרכז הרפואי שערי צדק משרת יותר מחצי מיליון מטופלים בשנה, כולל כ-80 אלף מאושפזים, כ-24 אלף ניתוחים, 21 לידות ויותר מ-120 אלף כניסות למיון. בכל יום נכנסים בשערי צדק יותר מ-15 אלף אנשים והמקום מונה כ-3,300 עובדים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים