לקראת ההשקה: כך ייראה המפרט של הטאבלט הראשון שיתבסס על פיירפוקס

ארגון מוזילה אמנם עוד לא הכריז על תאריך היציאה של המכשיר, אולם ההדלפות כבר מספרות לנו איך הוא ייראה: עם מסך IPS גדול וזיכרון בנפח סביר, אבל עם רזולוציה נמוכה

מוזילה: התוספים - הסיבה לפופולריות של פיירפוקס

המועד להשקת הטאבלט הראשון שיהיה מבוסס על מערכת ההפעלה פיירפוקס (Firefox OS) מבית מוזילה (Mozilla) עדיין לא נקבע, כמו גם מחירו של המכשיר, אולם ההדלפות כבר חוגגות. עולה מהן כי המפרט שלו לא מסמר שיער.

כמו במקרה של הטלפונים הראשונים שהושקו על בסיס מערכת ההפעלה של הארגון, גם את הטאבלטים שלו מייעד מוזילה קודם כל לשווקים המתפתחים. רק אם המכירות יצליחו בשוק זה, מוזילה יציג דגמים נוספים, באיכות גבוהה יותר.

הטאבלט, שמורכב בשיתוף פעולה עם פוקסקון (Foxconn) ו-VIA, יהיה מבוסס על מערכת על שבב של AllWinner. מדובר במערכת A31 המבוססת על ARM Cortex-7 עם 4 ליבות עיבוד במהירות 1.0 ג'יגה-הרץ ושבב תצוגה PowerVR SGX544 MP2. זוהי תצורה נמוכה למדי.

גם בתצוגה המכשיר די בינוני. אמנם יש לו מסך IPS בגודל 10.1 אינץ', אבל הרזולוציה שלו נמוכה – 1,280×800 פיקסלים בלבד. בנוסף, מכיוון שבטאבלט לא אמורים להיות כפתורים פיזיים, חלק מהתצוגה יישמר באופן קבוע לטובת שורת אייקוני פיקוד.

מהפן החיובי יש לציין שהמכשיר יגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון ואפשרות להרחבת נפח האחסון עם כרטיס microSD. המצלמה האחורית שלו תהיה באיכות של 5 מגה-פיקסל והקדמית באיכות של 2 מגה-פיקסל. הוא גם אמור להיות מצויד בכל אמצעי התקשורת להם זקוקים בטאלבט, כולל WiFi 802.11n, בלוטות' (Bluetooth) ו-GPS.

עוביו של המכשיר עתיד להיות 9.7 מ"מ – לא דק ולא עבה, והוא יכיל סוללה בנפח עבודה מרשים למדי של 7,000mAh.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים