מריסה מאייר, יאהו!: "האינטרנט של דברים ישנה את כולם"

המגמה הזו תגרום לארגונים לעשות עסקים אחרת, אמרה מנכ"לית ענקית הרשת בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס ● היא חזתה כי ב-2014, יאהו! "תתמודד עם יותר תעבורה במכשירים הניידים מאשר הנייחים", ואמרה שצריך "לבנות את האמון עם המשתמשים" בעקבות פרשת ההאזנות של ה-NSA

רוצה שנעבוד כמו חמורים. מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו

"מגמת האינטרנט של הדברים תהווה נקודת מפנה באופן בו ארגונים יעשו עסקים השנה. היא תשנה את החיים של כולם, כמו שלא קרה מעולם בעבר", כך אמרה מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו! (!Yahoo), בדברים שנשאה היום (ד') בשעות הצהרים בפאנל שנערך במסגרת הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, שווייץ.

לדבריה, האפליקציות שנוגעות לכלכלת השיתוף מחוללים מהפכה בעולם: "150 אלף איש נתנו לזרים להתארח בבתיהם בשנה שעברה באמצעות אתר Airbnb. כ-56% מהאנשים ישקלו בחיוב את האפשרות להשכיר את מכוניותיהם לזרים. הנתונים האלה ואחרים מראים שהאינטרנט של דברים הופך את החיבור בין האנשים לקל יותר ומביא ליותר אמון ביניהם. זהו חלק מכלכלת השיתוף, ודרכו, כמו גם דרך עולם המיחשוב הנייד, אנחנו יכולים לתת לאנשים השראה, לעורר ולבדר אותם כמו שלא היה מעולם".

היא דיברה על יאהו! עצמה ואמרה כי "הסביבה הסוערת של 2014 תהיה משמעותית עבורנו, כי נתמודד עם יותר תעבורה במכשירים הניידים מאשר הנייחים".

מאייר התייחסה בנוסף לפרשת ההדלפות של אדוארד סנואודן, עובד הקבלן לשעבר של ה-NSA, ואמרה ש-"אנחנו רוצים לעזור למשתמשים שלנו להבין כמה בקשות אנחנו מקבלים מהם. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לבנות אמון עם המשתמשים שלנו – לא רק בתוך ארצות הברית, אלא גם בזירה בינלאומית. יש חששות מהפעילות של ה-NSA".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים