אינוקום תשווק את מוצרי AirTight Networks בישראל

הסכם ההפצה יכלול את הפתרון לאבטחת מערכות Wi-Fi לארגונים, הנחשבות לרגישות וחדירות יותר ממערכות קוויות

אינוקום מקבוצת אמן חתמה על הסכם הפצה לייצוג בלעדי של AirTight Networks, המפתחת ומשווקת פתרונות לאבטחת מערכות Wi-Fi לארגונים ולחברות בישראל.

AirTight Networks, שיושבת בארצות הברית, מתמחה בהגנה על מערכות Wi-Fi ומספקת פתרונות כנגד פריצה או הוצאת מידע ממערכות ה-LAN על ידי חדירה דרך תשתיות ה-Wi-Fi בארגון, הנחשבות לרגישות ולחדירות יותר מהמערכות הקוויות ומאפשרות פריצה מחוץ לארגון. המערכת מאפשרת פריסה של סנסורים אלחוטיים המנוהלים ע"י שרת מקומי או ע"י הענן תוך שמירה על מידע ארגוני, וללא פגיעה באיכות ובמהירות הרשת.

"לאורך השנים, רשתות Wi-Fi הפכו להיות סטנדרט קבוע בארגונים ובחברות בכל הגדלים, בייחוד מאז כניסת הסמאטרפונים והצורך ברשת אלחוטית פנימית לתמיכה בהם", אמר יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף באינוקום. "עם זאת, ארגונים רבים, בייחוד בנקים וגופים פיננסיים, עדיין אוסרים שימוש ברשתות אלחוטיות, עקב החשש שהרשת האלחוטית תהווה נקודת פריצה למערכות המידע החסויות שלהם. חשש זה היה מוצדק שכן עד כה לא הייתה הגנה ראויה עבור מערכות אלו. AirTight Networks מספקת פתרון לאתגר זה, ואנו שמחים וגאים על ההזדמנות לשלב את הטכנולוגיה הייחודית שלה כאן בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים