Top 5: האפליקציה שתשדך לכם אנשי מקצוע

המזגן שלכם התקלקל? אין מים חמים בדוד? סובלים מהצפה חמורה בחדר השינה? כיתבו על כך באפליקציה היומית, ובעלי המקצוע כבר יתקשרו אליכם עם הצעות מחיר

החיפוש אחר בעל מקצוע לעבודה מסוימת יכול להפוך מהר מאוד לסיוט לא קטן. אם אין לכם מישהו שאתם סומכים עליו, אז אתם בכלל בבעיה. לרובנו הרי אין כל דרך להעריך – בעיקר בגלל חוסר ידע – כמה אמור לעלות טיפול בתקלה, ולך תדע למי להתקשר מכל רשימת אנשי המקצוע שמופיעה בספר הטלפונים או באינטרנט. רק לאחרונה, באופן אישי, נתקלתי בבעיית אינסטלציה קלה, שהשרברב הראשון שהגיע אלי לא ממש ידע להסתדר איתה, והשני שהגיע פתר את הבעיה אמנם, אבל ניצל את השעה המאוחרת כדי לגבות סכום מופרז, ועוד השאיר לי את הבית מלוכלך ומטונף אחרי סיום העבודה.

הסיוט הקטן יכול לגדול למימדים אפיים ממש, במקרים כמו הצפת מים, מזגן שלא עובד ביום הכי חם של השנה, השארת המפתח במכונית סגורה. אי אז אנחנו רוצים בעל מקצוע ומהר, ואין לנו באותו רגע סבלנות להתחיל לבצע חיפושים או לבקש המלצות.

Top 5, אפליקציה קטנה ופשוטה, נכנסת בדיוק בנקודה הזו. היא מאפשרת לבחור באחד מתוך שמונה תחומים בהם היא משמשת כמתווכת בין המשתמשים לבין בעלי המקצוע. המשתמש כותב את שמו, מספק את מספר הטלפון והאזור הכללי בו הוא גר ומתאר את הבעיה לה נדרש טיפול. בעלי המקצוע כבר יתקשרו אליו.

לפי היוצרים של האפליקציה, לאחר ששולחים את המידע הזה, הם מעבירים אותו באופן מיידי לחמישה בעלי מקצוע שנמצאים באזור המתאים, והם אלה שיוצרים קשר עם הלקוח הסופי, שבתורו יכול לבקש מכל אחד מהם הצעת מחיר.

ניתן לחפש, כאמור, אנשי מקצוע בשמונה תחומים: חשמלאי, אינסטלאטור, טכנאי מזגנים, גרר, מנעולן, טכנאי דודי שמש וחשמל, אנשי הובלות וטכנאי מוצרי חשמל. דווקא באפליקציה בתחום הטלפוניה הייתי מצפה למצוא גם טכנאי מחשבים וטלפונים, ואני בטוח שיש עוד תחומים של נותני שירות חשובים, אבל הם בחרו בשמונת התחומים הללו כנראה בגלל שהם מרכזיים יותר.

כדי לנסות את האפליקציה החלטתי לחפש חשמלאי ולהמציא תקלה שקשורה פחות או יותר לתקלה שבאמת יש לי בבית. כחמש דקות לאחר ששלחתי את ההודעה מהאפליקציה הגיע הטלפון הראשון. רבע שעה אחר כך הגיע עוד טלפון. וזהו. גם שעה ויותר אחרי נותרתי רק עם שתי השיחות הללו.

וזו הבעיה למעשה ב-Top 5 או בכל אפליקציה שדומה לה במהותה: בסיס הנתונים. רשימת הערים שכבר מכוסה על ידי האפליקציה כוללת כבר למעלה מ-20 ערים ראשיות, והיא ממשיכה לגדול, אבל זה לא אומר שתמיד תקבלו את ההצעות שאתם מבקשים בכל אחד מהתחומים בכל מקום. עם זאת, אם המפתחים שעומדים מאחורי האפליקציה ימשיכו להגדיל את בסיס הנתונים, הפוטנציאל נראה טוב.

בנוסף, המפתחים חייבים להבטיח שהתשובות מאנשי המקצוע יגיעו במהירות, תוך כמה דקות ספורות ולא יותר, בכדי להבטיח שמי שכבר ישתמש באפליקציה להזמנת בעל מקצוע יחזור אליה גם בפעם הבאה שיהיה לו צורך.
להורדה מ-Google Play לחצו כאן

להורדה מ-Appstore לחצו כאן

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רעיה

    למה אין תגובה של טופ 5? חבל שאתם לא בודקים את האנשים שאתם ממליצים עליהם. מר קרני לא סיים את עבודתו כפי שנמרוד כץ מציין מה עלינו לעשות?

  2. נמרוד כץ

    שלום למנהל T0p 5. לפני 10 חודשים (ינואר)ביקשתי מכם טכנאי מזגנים. ביעילות רבה שלחתם לי 2 שנתנו לי הצעות להתקנת מזגן.בחרנו אני ואשתי באלי קרני ממזוג נטו, דרכו קנינו והוא התקין לנו מזגן אינוורטר מיני מרכזי בעלות של 20000 ש"ח.לאחר ההתקנה התברר שחסרו שני אביזרים חוט חשמל לעינית אחת ודמפר. הוא הבטיח לסיים את העבודה תוך שבוע. חיכינו חודשיים שלמים ובעזרתכם הצלחנו להחזיר אותו לעבודה.היינו כבר באביב והמזגן לא עבד כי לא היה צורך. כשהחל הקיץ והחמסינים הגיעו הפעלנו את המזגן אז התברר שהמזגן לא מפולס כהלכה והמים מהמעבה לא יצאו לצינור הניקוז אלה נשפכו אל הריצפה הרטיבו את התקרה המנמיכה כמובן שהחלקים הרטובים הושלכו לפח. קראנו לאלי. הוא לא עונה בטלפון ולא מחזיר טלפון.הזמנו טכנאי מתדיראן והוא פילס את המעבה. יום אחד ללא התראה הופיע אלי אצלנו שאלנו אותו מה יהיה עם 2 החלקים החסרים בתיקרה והוא הבטיח שבשבוע הבא הוא יביא את החומר ויסדר. (פחות משעה עבודה) זה היה לפני חודשיים, וזה המצב עכשיו.הוא לא עונה לטלפון פשוט מתעלם. עכשיו תשכנע אותי לפנות אליכם בקשר להתקשרות לבעלי מקצוע.

אירועים קרובים