וריזון רכשה את נכסי קבוצת המדיה של אינטל בכ-200 מיליון דולר

350 עובדי אינטל בתחום יעברו לווריזון ● וריזון התחילה להתעניין בממיר הטלוויזיה ובשירותים המתאימים שיצרה אינטל, שידועים כעת בשם OnCue, מהרגע בו אינטל החליטה שהיא לא ממשיכה עם הפרויקט הזה

ההודעה של וריזון (Verizon) ושל אינטל (Intel) בנוגע לרכישת כל הנכסים של קבוצת המדיה של אינטל, כולל 350 עובדיה שיעברו לרוכשת, לא ממש הפתיעה את האנליסטים בשוק. וריזון התחילה להתעניין בממיר הטלוויזיה ובשירותים המתאימים שיצרה אינטל, שידועים כעת בשם OnCue, מהרגע בו אינטל החליטה שהיא לא ממשיכה עם הפרויקט הזה.

ההחלטה של אינטל למכור את הקבוצה, עליה היא קיבלה לפי ההערכות בשוק 200 מליון דולר, באה בעקבות החלטה עקרונית להתרכז יותר בייצור מעבדים. התחרות הקשה הקיימת בשוק גרמה לאינטל לוותר על הפעילות בו. סיבה נוספת לכך, היא העובדה שכדי להתחרות, הייתה החברה צריכה לבנות פורטפוליו שידורים תוך תחרות קשה מול פעילות אחרות בשוק.

וריזון, לעומת זאת, מסבירים אנליסטים, כבר השקיעה סכומי כסף גדולים ברכישת תכנים שמתאימים לשידור באמצעות ממיר מיוחד שפועל באינטרנט, בעיקר מכיוון שהיא כבר פעילה גם כך באספקת שירותי טלוויזיה מסורתיים יותר. החברה צפויה לשלב את טכנולוגיית הטלוויזיה האינטרנטית שרכשה מאינטל בשירות ה-FiOS הנוכחי שלה.

כך מקווה וריזון לבדל את השירות שהיא מציעה משירותי טלוויזיה אחרים, כשתוך כדי כך העלות ללקוח הסופי תרד. בנוסף, ייתכן שבאמצעות העסקה הנוכחית היא תוכל להרחיב את האזורים בהם היא מספקת את השירות נכון להיום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים