סנאפי: האפליקציה שתתן לכם לצלם מתי שרק תצטרכו

קרה לכם שהייתם עסוקים עם הטלפון, נדרשתם לצלם משהו אחר ועד שהספקתם להפעיל את המצלמה - הרגע עבר? האפליקציה היומית שלנו תעזור לכם בדיוק במצבים האלה

האם קורה לכם לפעמים שאתם עובדים עם אפליקציה מסוימת במכשיר שלכם אבל אתם רואים משהו שאתם רוצים לצלם באופן מיידי? אולי באמצע משחק סוער בטלפון חבר שיושב ליד עושה איזה תעלול מצחיק ששווה תמונה? ואתם בטח מכירים את הסיטואציה שבה אתם באמצע קריאת מיילים והילדה החליטה למרוח על עצמה צבעי מלחמה נשיים, תוך שהיא כמובן נכנסת לנעליה של אמא שלה?

בתהליך הרגיל אתם צריכים להגיע לעמוד הבית ולהפעיל את אפליקציית המצלמה, בתנאי שהיא בכלל נמצאת בעמוד הראשי ולא הזזתם את המצלמה לאיזה עמוד אחר או בכלל מחקתם את האייקון של קיצור הדרך.

עם סנאפי (Snapy), המצלמה המרחפת כפי שמכנים אתה יוצריה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבצע לחיצה זריזה אחת כדי להפעיל את המצלמה. טוב, כל עוד אתם מצוידים בטלפון שמבוסס על אנדרואיד (Android) בגרסה 4.0 ומעלה.

למעשה, לאחר הפעלתה, האפליקציה עובדת ברקע כל הזמן, תוך שהיא צורכת כמות קטנה של זיכרון. יש שלוש דרכים להפעיל אותה: באמצעות אייקון מרחף שנמצאת תמיד על המסך, לא משנה באיזו אפליקציה משתמשים; באמצעות אייקון שממוקם בפס ההודעות של הטלפון, אליו תמיד אפשר להגיע באמצעות גרירה מלמעלה; או באמצעות ווידג'ט שהוא אולי מאוד שימושי במקרה בו נמצאים בפעילות באחד מעמודי הבית, אבל לא מוסיף שום מוטיב אמיתי של קיצור דרך לפעולה. בכל מקרה, ניתן לבחור בכל אחת משלוש הדרכים בעמוד ההגדרות הראשי של האפליקציה.

ולמה מדובר במצלמה מרחפת? כי חלון העבודה של סנאפי, כברירת מחדל, לא תופס את כל המסך, לא בטלפון חכם ולא בטאבלט. בהגדרה הראשונית שלו הוא מופיע באמצע המסך, אבל אפשר להזיז אותו במהירות עם האצבע לכל מקום שרוצים על פני המסך, וכן לשנות את גודלו (על ידי לחיצה על המשולש שממוקם בפינה הימנית התחתונה של החלון). כדי לצלם לוחצים על העיגול הכחול המוכר, ואם רוצים איזה סלפי זריז, אפשר להחליף בין המצלמה הקדמית לאחורית כמו בכל אפליקציית צילום.

אבל זה לא נגמר בזה. לאחר שמצלמים תמונה, ועוד לפני ששומרים אותה, מציעה האפליקציה מבחר של מסננים שונים, כמו גם אפשרויות סיבוב תמונה ואפשרויות טיפול בהירות של התמונה.

בגרסה המלאה של האפליקציה, עבורה תצטרכו לשלם שבעה וחצי שקלים נכון לכתיבת שורות אלו, מוצעות למשתמש הרבה מאוד הגדרות נוספות שנועדו לזמן הצילום עצמו ולא לטיפול אחרי, וזה כולל הגדרות חשיפה, סצנה, וייט באלאנס וכל מה שקשור למצלמה עצמה. מעבר לכך אפשר לשלוט גם במיקום של האייקון המרחף שיפעיל את האפליקציה, וכן להגדיר, שוב בגרסה המלאה, את הגודל הראשוני של החלון של סנאפי ברגע שהוא מופיע על פני המסך, כמו גם את המיקום שלו.

להורדה מ-Google Play, לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים