תוכן שיווקי

ENI תקשורת מחשבים ו-Giyo Solutions חתמו על הסכם שת"פ ויציגו יחד בתערוכת Data Center & Infrastructure

26/01/2014 18:44

חברת ENI תקשורת מחשבים וחברת Giyo פתרונות, בעלות ותק וניסיון רב, עוסקות במתן פתרונות לחדרי שרתים, פתרונות אודיו וידאו ואבטחת מידע, כולל אפיון ועבודות תשתית ואינטגרציה.

החברות מספקות מגוון רחב מאוד של פתרונות, הנופלים תחת הקטגוריה של תשתיות תפעול ומיחשוב (Facility & IT Infrastructure)  למרכז הנתונים, חדר המחשבים או לסביבות ממוחשבות ותעשייתיות באשר הן.

בתחום החשמל, אנו מספקים מוצרי אל-פסק בכל הגדלים, החל משימוש ביתי ועד למערכות ענק של 120 kVa תלת-פאזי, ממירי חשמל DC/AC, מגיני ברקים, מייצבי זרם וכמובן מצברים נטענים בכל הגדלים. בנוסף, יש לנו קו שלם של מחלקי חשמל (PDU) המאפשרים שליטה מרחוק לכיבוי והדלקה ברמת השקע.

חנן גבע, מנכ"ל Giyo Solutionsבתחום ארונות התקשורת אנו מציעים מגוון מאוד גדול של גדלים, עד לגובה של U48. יש לנו קו של ארונות נתלים, המתאים במיוחד לחללים קטנים או לסביבות לא מוגנות. כל הארונות עוצבו כך שניתן לפרק את צידי הארון, דבר המוסיף גמישות רבה לתפעול המערכות.

בתחום הקירור, אנו מציעים מספר דגמים המופעלים על עיקרון ייחודי של מערכת אידוי מובנית, המאפשרים להגיע לחיסכון של עד 30% בצריכת החשמל של חדר השרתים.

בתחום ה-IT יש לנו קו שלם של מוצרי KVM/IP KVM/Console Servers לשליטה וניהול מרחוק ברמת הBIOS. בנוסף, כדאי לציין מגוון עצום של כבלים מכל הסוגים, מתאמים, פאנלים, מגשי כבילה ועוד.

החברות מפיצות יחד את חברת Tripplite האמריקאית, www.tripplite.com. כמו כן, את חברת SmartAVI האמריקאית, המייצרת מערכות אודיו וידאו ושילוט דיגיטלי www.smartavi.com. בימים אלה נפתח המשרד הרשמי של SmartAVI בישראל ומיוצג ע"י 2 החברות. חברה נוספת המיוצגת על ידם, היא חברת Bit Defender, העוסקת באבטחת מידע ואנטי וירוס www.bitdefender.co.il

 ציון אליתים, מנכ"ל ENI תקשורת מחשביםהחברות תומכות בלקוח לפני ואחרי כל מכירה ומטפלות בכל דרישה, גם אם היא הקטנה ביותר.

ציון אליתים, מנכ"ל ENI, "שת"פ בין החברות מאפשר לנו לתת פתרון כולל ויעיל ללקוח, זמינות, מחירים תחרותיים, וסביבת עבודה עם אנשים מקצועיים ואמינים".

חנן גבע, מנכ"ל Giyo, "הכרות רבת שנים בעולם ה IT עם ניסיון מקצועי עשיר, היה אך טבעי שנעבוד יחד. היתרון הגדול של החברות הוא במציאת פתרונות גם בתקציבים קטנים, הלקוח מעל הכול"

"את מה שלא מעניין החברות הגדולות, אותנו זה מעניין מאוד, כי אנחנו נדאג לטפל בלקוח בכל דרישה, היחסים האישיים והאמון הם מפת הדרך שלנו לאורך כל הדרך", אומרים ציון וחנן.

אירועים קרובים