מעושרת: שריל סנדברג מפייסבוק הפכה מיליארדרית

סמנכ"לית התפעול הראשית של החברה רק בת 44 וכבר אוחזת ביותר ממיליארד דולר - במזומן ובמניות ● היא הגיעה לכך לאחר ששער המנייה של פייסבוק עלה עד כמעט 60 דולר

אפילו העצב צריך חברה. שריל סנדברג, מנהלת התפעול הראשית של פייסבוק

אחת המרוויחות הגדולות מההצלחה של פייסבוק (Facebook) היא שריל סנדברג: סמנכ"לית התפעול הראשית של הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם הפכה באחרונה לאחת המיליארדריות הצעירות בעולם, לאחר שמניות החברה הגיעו לשער שיא.

סנדברג אוחזת ב-12.3 מיליון מניות של פייסבוק ושערה של כל אחת מהן עמד בתום המסחר ביום ד' בערב על 58.51 דולר (מאז הן הספיקו לרדת ל-54.45 דולר). חלקה ברשת החברתית מוערך בסך של 750 מיליון דולר. מאז החלה פייסבוק להיסחר בבורסה, מכרה סנדברג מניות בשווי של כ-300 מיליון דולר ובנוסף, היא בעלת 4.7 מיליון אופציות למניות.

הבכירה בת ה-44 היא אחת הנשים המיליארדריות הצעירות הבודדות בעולם, בהתאם לרשימת המיליארדרים של בלומברג (Bloomberg).

לפני שהגיעה לפייסבוק עבדה סנדברג, בוגרת אוניברסיטת הרווארד היוקרתית, בין היתר במגזר הציבורי: היא שימשה בין אנשי הצוות במשרד האוצר האמריקני. כמו כן, היא אחת התורמים לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, מכהנת בדירקטוריון של וולט דיסני (Walt Disney) ואף הספיקה לכתוב רב מכר: "Lean In" ("לפרוץ קדימה", יצא בארץ בהוצאת מטר). סנדברג הובאה לפייסבוק מגוגל (Google).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים