מכונות הדפוס החדשות של לנדא ישלבו פתרונות של EFI הישראלית

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה, יפתחו שתי החברות טכנולוגיה שתהווה חלק מתהליך הדפוס הננו-גרפי

בני לנדא, יו''ר ומייסד קבוצת לנדא. צילום: ניב קנטור

מכונות הדפוס החדישות של לנדא, המבוססות על השיטה הננו-גרפית, ישלבו בתוכן את פתרונות ניהול ובקרת תהליכי הדפוס של חלוצת הדפוס הדיגיטלי EFI הישראלית. הפתרונות של EFI יאפשרו יכולות חדשות בתחום הזנת הדפים והזנת הגלילים, בדפוס המסחרי, בכל מה שקשור לאריזות קרטון וגם בענף הפרסום. שילוב המוצרים של החברה יתאפשר בעקבות הסכם שת"פ שנחתם בינה לבין מעבדות לנדא, שבהנהלת בני לנדא. ההסכם נחשף במהלך הוועידה השנתית של משתמשי EFI בעולם שננעלה השבוע בלאס וגאס.

בעקבות ההסכם, יפתחו שתי החברות טכנולוגיה בשם Digital Front End) DFE) עבור המכונות של לנדא, שתהווה חלק מהפתרון הכולל של הדפוס הננו-גרפי של לנדא, ותעשה שימוש בטכנולוגיה עתירת היכולות FIERY שפותחה על ידי EFI, עובדה שתשפיע על קצב הזרמת עבודות הדפוס למכונות החדשות.

מדובר במכונות 4-8 צבעים והפיתוח המשולב יאפשר למפעילי המכונות גמישות מירבית בביצוע שינויים ותיקונים בחומרים המיועדים לדפוס, הגשה מהירה יותר של עותקים להגהה וגם ביצוע עבודות דחופות, תחום בו הדפוס הקונבנציונלי מצוי בפיגור מתמיד מול הדפוס הדיגיטלי המהיר.

בעקבות הפיתוח החדש, מכונות הדפוס הננו-גרפיות של לנדא ימוקמו בסמיכות למכונות האופסט וייעשה בהם שימוש באותם מצעי הדפסה.

בעקבות פריצת דרך בכדאיות ההדפסה של ריצות קצרות עד בינוניות ורמת תפוקת המכונות שהיא עד פי חמישה מהקיימת במכונות דפוס דיגיטלי, יוצרות מכונות הדפוס החדשות אתגרים טכניים תובעניים בהכנה ועיבוד של נתוני עבודות הדפוס.

EFI, שנוסדה בזמנו על ידי אפי ארזי ז"ל, ממייסדי סאיטקס, נחשבת בעולם כחלוצת פתרונות בתחום ניהול ההדפסה וניהול המערכות הממוחשבות בתהליכי ההדפסה.

"מכונות הדפוס הדיגיטליות של לנדא הן בעלות פוטנציאל להאצת המעבר של הדפוס התעשייתי ודפוס האריזות לפורמט הדיגיטלי", אמר גיא הכט מנכ"ל EFI באירוע הלקוחות בלאס וגאס.

בני לנדא הסביר על הטכנולוגיה הייחודית – "התהליך הננו-גרפי מאפשר לנו להציע הדפסה דיגיטלית באיכות אופסט ושילוב של גודל הפורמט במהירויות חסרות תקדים בתעשית הדפוס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים