וריפון החלה בהטמעת תוכנת הקמעונות שלה בקבוצת בריל בפרויקט בהיקף 1.5 מיליון שקלים

המערכת תוכנס לשימוש בכ-150 סניפים בקבוצה ● תחליף את המערכת הקיימת של ריטליקס

וריפון (VeriFone) ישראל החלה בהטמעת תוכנת הקמעונאות שלה בקבוצת בריל תעשיות נעליים. הפרויקט החל לפני כחודש וצפוי להסתיים בפברואר השנה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 1.5 מיליון שקלים.

קבוצת בריל כוללת את המותגים לי קופר (Lee Cooper), סולוג, גלי וניין ווסט (Nine West). במסגרת הפרויקט תטמיע וריפון את מערכת הניהול VeriFone Retail 360 בכ-150 סניפי הקבוצה. המערכת כוללת מסכי פרומו ותוכנת עמדת מכירה, כמו גם מערכת Head-office לניהול הקמעונאות במטה הקבוצה.

המערכת החדשה של בריל תחליף את המערכות הקיימות בקבוצה, של ריטליקס (Retalix). מווריפון נמסר כי "מדובר בפתרון גמיש ויעיל אשר יותאם לצרכי החברה, ויאפשר שיפור השירות ללקוחותיה, יחד עם שיפור אבטחת המידע של החברה".

בריל, הפועל בתחום האופנה והקמעונות, עוסקת בייצור, יבוא, רכש ושיווק של מוצרי הלבשה, נעליים ואביזרי אופנה לגברים, נשים וילדים באמצעות רשתות חנויות בניהולה והפעלתה, וכן במכירה ישירה של נעליים לחנויות ולרשתות קמעונאיות ברחבי הארץ ולמוסדות.

יוסי אביטל, מנהל החטיבה הקמעונאית בווריפון ישראל, ציין כי "קבוצת בריל נדרשה לייעל את השירות ללקוחות ולשדרג את מערך הניהול. הפתרון המוטמע הוא מערכת גמישה וידידותיות למשתמש, בעלת תכונות כגון תשלום במובייל ואבטחה מקיפה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים