תוכן שיווקי

תעביר את זה הלאה…

צוות ההדרכה של כלנית מביט בסיפוק על השנה שחלפה ומשתף אותנו בתוכניות לשנה הבאה

27/01/2014 15:40

הם אלה שפותחים לכם את הדלת לחלונות (Windows), אלה שעם אופיס (Office) – מרגישים בבית, הם שולטים בגרסאות העדכניות ביותר של תוכנות מיקרוסופט (Microsoft) ודואגים שגם אחרון העובדים בארגונים הגדולים בארץ ישלוט בהן.

צוות ההדרכה וההטמעה של כלנית עבד קשה השנה כדי להעביר הלאה את כל מה שהוא יודע. פגשנו את נעמה איכר, מנהלת ההדרכה באגף התשתיות בחברה, ואת נמרוד הירשהורן, מנהל אגף תשתיות ופרויקטים, כדי לשמוע מה היה להם השנה ומה הם מתכננים לשנה הקרובה.

"הצוות מורכב מגרעין איכותי של אנשי הדרכה קבועים וממדריכים נוספים המצטרפים לפרויקטים הגדולים. מדובר באנשי הדרכה מיומנים, השולטים בתיאוריה וחיים את השטח. בכלנית", מספרת איכר, "כל מדריך חדש מגיע עם רקע הדרכתי ומקצועי באופיס. חלקם מתחילים את מסלול ההכשרה במרכז התמיכה הטלפוני וצוברים ידע פרקטי, ואחרים נכנסים מיד לתהליך חניכה, הכרת התכנים וצפייה בהדרכות, ומשתלבים בהדרגה בפרויקטים חדשים ובהדרכות ספציפיות אצל לקוחות קבועים".

מתי ארגון פונה אליכם לצורך שירותי הדרכה והטמעה?
"שירותי ההדרכה שלנו מגוונים ומותאמים ללקוח ולצרכיו: מפרויקטים גדולים המורכבים מסוגי הדרכות שונים דרך סדנאות ממוקדות הפתוחות לקהל הרחב, ועד לתמיכה וייעוץ שוטף ללקוחותינו.

פרויקטים – ארגון המשדרג מערכות, פונה אלינו בבקשה לנהל את תהליך ההדרכה וההטמעה. לעתים מדובר בפרויקט הדרכה בלבד, ולעתים – בהמשך ישיר לפרויקט תשתיות המתבצע על ידי צוות התשתיות של כלנית. כך, מספקת כלנית תהליך שלם המתחיל בייעוץ ושדרוג מערכות ומסתיים בהטמעת המערכות בצורה חלקה בארגון.

הדרכת לקוחות קבועים – הדרכות אלה מתבצעות אצל הלקוח אחרי מיפוי הצרכים מול אנשי המפתח בארגון, לצורך התאמת תכני ההדרכה. מדובר במגוון רחב של הדרכות המותאמות לאנשי הכספים, האדמיניסטרציה, השיווק וכדומה.

סדנאות בוטיק חד יומיות – הקונספט הייחודי הזה של כלנית נולד מתוך נקודת ההנחה שלעובדי הארגון אין זמן וסבלנות לסדנאות וקורסים ממושכים. יש להם צרכים נקודתיים המצריכים פתרון. הסדנאות מותאמות לאנשי הארגון, ונותנות מענה ממוקד ופרקטי מתוך הניסיון של כלנית וההכרות עם הצרכים.

ישנן סדנאות בסיסיות ויש סדנאות מותאמות ברמות מתקדמות ביותר – Power pivo ,Power view ועוד.

הטמעות – בהמשך לתהליך התשתיות והפריסה המבוצע על ידי צוות התשתיות המקביל אלינו, אנחנו משתלבים בשלב הסופיים של הטמעה והדרכה בארגונים.

תמיכה וייעוץ – תהליך ההדרכה והליווי לא מסתיים עם סיום הפרויקט. צוות המדריכים מהווה גורם מומחה המלווה את הלקוחות ומייעץ להם הן בניהול הדוחות והמסמכים הרשמיים בארגון והן במתן כלים ופתרונות לעבודה יעילה בארגון.

כל ההדרכות והסדנאות נתמכות על ידי חומרי הדרכה מקוריים, אותם אנחנו מפתחים. כשותפים עסקיים בכירים של מיקרוסופט, אנחנו מתעדכנים בכל גרסה, תוסף או מוצר חדש ומשלבים אותו בתכני ההדרכה, מתוך מטרה להיות להציע ללקוחותינו את מגוון הפתרונות והכלים החדשים ביותר ולהמשיך להוביל".

מה היה מעניין במיוחד השנה?
"השנה התנהל פרויקט ארוך טווח ומוצלח בתעשייה האווירית. עד היום (כבר שבעה חודשים) בוצעו יותר מ-150 הדרכות – הדרכות קבוצתיות, הדרכות VIP לבכירים, ייעוץ וסיוע שוטף.

בנוסף, סיימנו השנה הדרכות בבנק ישראל, בהמשך לפרויקט הסבת התשתיות, בתנובה ובחברות הבת שלה, בבורסה לניירות ערך, באגד ובעוד ארגונים רבים. קיימנו את סדנאות הבוטיק בפורמט החדש החד יומי וכמובן העברנו הדרכות שוטפות אצל לקוחותינו הקבועים".

מה צפוי לשנה הבאה?
"המון. זכינו בכמה מכרזים מאוד חשובים, ביניהם במכרז ההדרכות של בנק מזרחי-טפחות ובפרויקטים נוספים בתחום הטמעת גרסאות אופיס. בנוסף, יש כמובן את סדנאות הבוטיק שנוחלות הצלחה גדולה, את העבודה השוטפת מול הלקוחות הקיימים ועוד היד נטויה".

אירועים קרובים