Share Music Messaging: האפליקציה שמאפשרת לכם לחלוק מוזיקה עם חברים

יש כיום המון דרכים להיחשף למוזיקה חדשה, אבל עדיין, אחת הטובות מכולן היא דרך חברים ● האפליקציה היומית שלנו מאפשרת לכם לעשות את זה בקלות

אני מודה ומתוודה: אני מאוד מאוד אוהב מוזיקה. מאוד. מוזיקה טובה, לפי ההגדרות שלי כמובן, פשוט יכולה לשנות את מצב הרוח שלי בבת אחת – עוד מהיותי צעיר, כשכל מה שהיה לי בבית זה פטיפון ישן ונייד, שידע לנגן תקליטים במהירות של 78 סיבובים לדקה. אם בהתחלה עוד נתתי לאנשים להכיר לי להקות וזמרים שונים, עם הזמן פיתחתי טעם משלי, ובמיוחד חשק להכיר כל הזמן דברים חדשים, כולל סוגי מוזיקה שלא תמיד הייתי פתוח אליהם.

עכשיו, לצד הנטייה הזו, שמעט התמתנה בחלוף השנים, אני שמח שלעיתים אני מגלה מחדש מוזיקה שאהבתי או נטשתי, ונזכר שיש כל כך הרבה אמנים מוכשרים, ושתמיד אוכל למצוא איזה שיר טוב שיעשה לי את זה באותו רגע.

אז נכון שתמיד אפשר לפנות לפייסבוק (Facebook) כדי לראות הצעות מוזיקליות של חברים, אבל אז כמובן צריך להתמודד גם עם כל שאר הדברים שיש בפייסבוק, ואת זה כבר לא תמיד בא לי.

לאחרונה, כשאני רוצה למצוא רק מוזיקה שמעניינת אותי, ולא דיבורים, אני משתמש באפליקציה קטנה בשם Share Music Messaging. מעבר לכך שהיא מאפשרת לי לאתר סרטוני וידאו של שירים, היא גם מאפשרת לי לשתף אותם עם חברים, בלי יותר מדי סיבוכים ובלי יותר מדי קשקושים.

הלב של האפליקציה הוא מסך החיפוש. במסך זה נמצאת שורת טקסט שמאפשרת לחפש שירים באופן חופשי לחלוטין. כמו בגוגל (Google), האופציה הזו מספקת השלמה אוטומטית כך שמהר מאוד, לאחר הקלדת אות או שתיים, מתקבלת הצעה, לעתים זו שעליה חשבתי ולעתים לא מוכרת כלל.

לאחר מכן אפשר כמובן לצפות בשיר או להקשיב לו, ולהמשיך לעשות כמובן דברים אחרים. אפשר גם לשתף את השיר עם כל מי שכתוב בספר הכתובות בטלפון שלכם, אחד מהם או כמה שרק רוצים, אפילו בתוספת הודעה, שתישלח גם אם האפליקציה אינה מותקנת אצל הנמען-  הוא פשוט יקבל קישור מתאים להורדה שלה יחד עם ההמלצה על השיר.

שתי לשוניות נוספות קיימות באפליקציה: In ו-Out. תחת כל אחת מהן אפשר, כפי שהשמות שלהן מרמזים, למצוא את רשימת השירים/סרטונים שנשלחו לחברים והתקבלו מהם.

האפליקציה חביבה וקלה לשימוש, אך עם זאת אינה חפה מבעיות. קודם כל, בהתחלה, כשהרשימות שלי היו ריקות, לקח לה זמן ממושך מדי לחפש את השירים שבעצם לא היו שם. שנית, מתברר שחלק מהסרטונים אינם ניתנים להצגה בישראל, אבל בדרך כלל זו לא אמורה להיות בעיה כי יש חלופות. בעיה אחרת היא שלא מצאתי דרך למחוק שירים מהרשימות השמורות. כשמתחילים לשתף כמויות גדולות יותר של שירים, זו כבר יכולה להיות בעיה.

Share Music Messaging, כאמור, בהחלט עוזרת לגלות מוזיקה ולשתף אותה בקלות עם חברים, והיא מיועדת לאנדרואיד בגרסה 4.0 ומעלה.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים