Battery Doctor: האפליקציה שתחזיר לכם את זמן הסוללה

אחרי תקופה בה משתמשים במכשיר הסלולרי, הסוללה מתחילה להזדקק להרבה יותר הטענות לפני שהיא מתאפסת ● האפליקציה היומית שלנו תעשה הכל כדי להפוך את התקופה המדוברת לכמה שיותר ארוכה

סוללה לי, סוללה לי יקרה, אנא ממך החזיקי מעמד. משום מה נראה שככל שאני מקפיד להטעין אותך בלילות, ככל שאני דואג את המסך לכבות כשאני לא ממש צריך את הטלפון, זה כבר לא ממש עוזר. האפליקציות הללו שאני מעמיס על המכשיר עושות את שלהן ומורידות לי את זמן העבודה, עד שלפעמים אני מרגיש שאני נמצא רק צעד קצר לפני איפוס המכשיר כדי להתחיל מחדש ולהיפטר מכולן בבת אחת.

למעשה, רק אחרי שהתקנתי את Battery Doctor הבנתי כמה אפליקציות רצות במכשיר שלי ברקע, ואפילו החוורתי לרגע. כמו בימי ה-PC בהם הייתי מדליק את המחשב ומסתכל על המסך כמה דקות טובות בהמתנה ליישומי הרקע שיעלו להם, כך גם במכשיר הטלפון שלי התברר לי שבעת הדלקה מחדש מועלות להן כל הרבה אפליקציות ברקע באופן אוטומטי, שפלא בכלל שאני מצליח לעבוד עם המכשיר יותר משעה לפני שהוא נכבה.

כן, להבדיל ממקרה של מחשב שמחובר לחשמל, בטלפונים כמו במחשבים ניידים ככל שכמות האפליקציות שפועלות ברקע גדולה יותר, כך זמן העבודה שניתן לחלץ מהסוללה הולך וקטן כי כולן למעשה פועלות וכולן צורכות כוח מחשוב, וכוח מחשוב דורש סוללה. לא כולם מודעים אלו אפליקציות עבודות אצלם ברקע, ולפעמים ממש בלי סיבה טובה. איזו סיבה יש למשחק לעלות לזיכרון באופן אוטומטי חוץ מאשר להציק, לדוגמה? ומדוע צריכים ברגע מספר משגרים? ולא חסרות דוגמאות אחרות, ובאמצעות תפריט החיסכון החכם של Battery Doctor תוכלו לקבוע אלו אפליקציות יעלו עם הפעלת המכשיר ואלו לא.

הגדרות אחרות יאפשרו לכם להגדיר רשימה של אפליקציות שתמיד תרשו להן לפעול ברקע, לקבוע שבמקרה ומגיעים לאחוז מסוים של הסוללה, וגם להרשות ל-Battery Doctor לחסל את כל האפליקציות שפועלות ברקע במקרה של הגעה למצב חיסכון על, להוציא אלו שנמצאות ברשימה הלבנה.

בטלפונים שבהם בוצעה פעולת Root, אפשר אפילו לשלוט בליבות העיבוד של המכשיר ולקבוע כמה מהן יעבדו בכל מצב של הסוללה, ואפילו באיזו מהירות, הכל בשם הארכת זמן העבודה. חלק זה של האפליקציה מומלץ רק לגיקים אמיתיים.

אבל עוד לפני שמגיעים לתפריט החסכון המתקדם בסוללה, העמוד הראשי של האפליקציה מאפשר לכם לבצע פעולה מהירה כדי לחסוך בזמן העבודה של הסוללה בזמן שהמכשיר כבר עובד. כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על הכפתור במרכז המסך ועד מהרה מופיעה שורה של המלצות שכוללות, לדוגמה, סגירת יישומים, הצגת יישומים חשובים שפעולתם צורכת עוצמה רבה מהמכשיר – סגירת אחד מהיישומים הללו בלבד הוסיפה לזמן העבודה שלי 23 דקות תמימות – שינוי הזמן שעובר עד שהמסך מחשיך באופן אוטומטי מכיוון שלא מבוצעת כל פעולה במכשיר, והמלצות מעניינות נוספות.

אייקונים בתחתית המסך מאפשרות גישה למספר מסכים נוספים, כולל מסך בו אפשר לבחור באופן ידני את מצב העבודה של המכשיר: חסכון על, טיסה, השתקה וכדומה, כשלפני שבוחרים את המצב רואים מה עומד לקרות בפועל למכשיר. אפשר אפילו להכין מצבים אישיים בהם קובעים באופן ידני מה יתבצע במכשיר אם בוחרים אותם, ואפשר גם לקבוע אפילו לוחות זמנים להפעלת מצבי העבודה השונים של הטלפון.

האפליקציה גם עוזרת בכל מה שקשור לביצוע טעינה מהירה ככל האפשר של המכשיר, אם בכלל צריך באותו רגע לבצע טעינה, לפי המצב של הסוללה.

קשה לתאר את כל האפשרויות וההגדרות של Battery Doctor בסקירה קצרה, אבל ההפעלה הבסיסית שלה, כאמור, פשוטה מאוד: לוחצים על כפתור ורואים את ההמלצות. ההחלטה מה לעשות בעקבות זאת היא כבר שלכם מאותו רגע והלאה. בשורה התחתונה, אם אתם מאלו שאין להם נגישות במשך היום למקור חשמל, כדאי שתצרפו אותו למחסן התחמושת שלכם.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

להורדה מ-Appstore לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים