אובמה הכריז על הקמת מרכזי היי-טק חדשים "כדי להוביל את העולם הטכנולוגי"

הממשל מתכנן הקמת שישה מרכזים ברחבי ארצות הברית, שלדברי אובמה יסייעו לה "להביס מדינות אחרות" ● הנשיא האמריקני השיק מיזם בשיתוף חברות ענק בתעשייה להעברת בתי ספר לפס רחב

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, מתכוון לקדם את ההיי-טק האמריקני על ידי הקמתם של שישה מרכזים גדולים שישרתו את הענף ברחבי המדינה – כך הוא אמר בנאום לאומה שנשא לפנות בוקר (ד'). לדבריו, המרכזים האלה יסייעו לארצות הברית מאוד בתחרות הגלובלית.

"יש לנו סיכוי להביס מדינות אחרות במרוץ ליצירת משרות חדשות בייצור בענף ההיי-טק – ועכשיו", אמר הנשיא האמריקני בנאום שנשא בפני שני בתי הקונגרס. הוא ציין כי שניים מהמרכזים המתוכננים "יצרו קשר עם אוניברסיטאות, מה שיכול לעזור לאמריקה להוביל את העולם בטכנולוגיות מתקדמות".

אובמה ציין בנאומו את שיתוף הפעולה המתקיים בין הרשויות לחברות גדולות בתעשייה להעברת מוסדות חינוך רבים ברחבי ארצות הברית לאינטרנט מהיר. "בנאום בשנה שעברה, הבטחתי לקשר 99% מהסטודנטים לפס רחב בארבע השנים הקרובות. הערב אני יכול להכריז שעם התמיכה של ה-FCC וחברות כמו אפל (Apple), מיקרוסופט (Microsoft), ספרינט (Sprint) ו-וריזון (Verizon), השגנו סכום שבאמצעותו נקשר לפס רחב 15 אלף מוסדות ו-20 מיליון סטודנטים בשנתיים הקרובות, מבלי להוסיף לגרעון שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים