איקה יוגב, המשנה למנמ"ר תנובה, פורש לאחר 13 שנים

יוגב ביקש לסיים את תפקידו מספר חודשים לאחר שלא מונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות בעקבות פרישתו של יעקב רבינוביץ' ● הוא יישאר בתנובה עד שיימצא לו מחליף ● הנהלת החברה אישרה את דבר הפרישה

איקה יוגב, המשנה למנמ"ר וה-CTO של תנובה, מסיים את תפקידו בחברה בתום 13 שנים – כך נודע לאנשים ומחשבים. הוא יישאר בתנובה עד שיימצא לו מחליף. הנהלת החברה אישרה את דבר הפרישה.

לפני שמונה לתפקידו, תחת סמנכ"ל הטכנולוגיות, יעקב רבינוביץ', מילא יוגב שורה של תפקידים באגף מערכות המידע. בין היתר, הוא שימש מנמ"ר מחלבות אלון תבור וכיהן בתפקידי ניהול שונים במטה התקשוב של החברה. לאחר פרישתו של רבינוביץ' ראה עצמו יוגב מועמד לתפקיד ועמיתיו לעבודה אף המליצו עליו בפני הנהלת החברה, אולם זו החליטה, בסופו של דבר, למנות את יובל צעירי, שהיה מנמ"ר אמדוקס. יוגב המשיך לעבוד עם צעירי, אולם לפני כמה ימים ביקש מהנהלת תנובה לסיים את תפקידו ולפרוש. רבינוביץ' חצה את הקווים לצד של הספקים ומשמש כיום כמנכ"ל אינטנטיה (Intentia).

מהחברה נמסר כי "יוגב ביקש לסיים את תפקידו בחברה. הנהלת תנובה מודה על שירותו ושנות עבודתו בחברה ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".

פרישתו של יוגב היא המשך לשינויים שנעשו באחרונה בצמרות אגפי המיחשוב של ארגונים בולטים. לא מכבר פרשו מתפקידיהם משה וולף מבנק לאומי, אילן ינובסקי מדואר ישראל וצבי אמיתי ממפעל הפיס. אתמול (ג') דווח באנשים ומחשבים כי המנכ"לית החדשה של בנק דיסקונט, לילך אשר טופילסקי, מתכוונת לבצע שינויים באגף טכנולוגיות המידע של הבנק ובין היתר למנות את לוי הלוי למנמ"ר. בתפקיד זה מכהן כיום שי ורדי, המשמש גם כסמנכ"ל הטכנולוגיות, ולא ברור כרגע האם יקודם לתפקיד אחר בדיסקונט או יפרוש.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים