We Call U: האפליקציה שתזכיר לאנשי הטלמרקטינג מתי להתקשר אליכם

רוצים לקבל הצעות מחברות, אבל רק כשיש לכם זמן? האפליקציה היומית שלנו מאפשרת לכם לבחור מתי הנציגים שלהן יצרו קשר

האפשרויות העומדות בפני הצרכן כיום, בתחומים רבים של החיים שלנו, עשירות מתמיד. לדוגמה, מי היה יכול לחשוב עד לפני מספר שנים שיהיו כל כך הרבה חברות בשוק הטלפונים, הקווים והניידים כאחד? מי חשב לפני 15-20 שנים שניתן יהיה לבצע פעולות בנקאיות, רפואיות ואפילו ממשלתיות באינטרנט? שיהיו חברות ביטוח שיפעלו בטלפון וברשת בלבד, לצד האפשרות הוותיקה – עם הסוכן? אנחנו רק צריכים להחליט.

אבל לפני שמחליטים בדיוק למי ולמה להתחבר, כדאי לוודא שההחלטה שנקבל תהיה על בסיס מידע מספק. כדי שזה יקרה, צריך להתחיל לחפש את אותם מוכרנים בחברות שמעניינות אותנו במטרה שיספקו את ההצעה לנו אנו זקוקים.

אלא שהבעיה היא שאיכות השירות במדינה שלנו לא גבוהה, מה שיכול להביא לבזבוז זמן משמעותי. דרך אחרת לגשת לעניין היא לגרום לאותם אנשי מכירות להגיע אלינו, בדיוק בזמן שמתאים לנו. זה מונע בזבוז זמן וקבלת שיחות ממוכרנים ברגעים לא כל כך מתאימים לנו, למשל באמצע ישיבה חשובה.

אפליקציה חדשה בשם We Call U מבטיחה לעשות עבורכם את זה. היא הזמינה למשתמשי אנדרואיד (Android) ו-iOS כאחד ומספקת לכם את האפשרות לבחור, בתחומים שונים, את החברות מהן אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר, תוך שאתם קובעים את התאריך והשעה בה איש המכירות יתקשר אליכם כדי להעביר את ההצעה.

לא משנה אם מדובר בחברה בתחום הביטוח, חברת תקשורת, נופש ותיירות, כרטיסי אשראי, שירותי בריאות או כל חברה אחרת, הביצוע זהה בכל תחום ועניין – ופשוט.

קודם כל צריך, פעם אחת וזהו, להשאיר את הפרטים האישיים כדי שמוכרן כלשהו יוכל להתקשר אליכם. עושים זאת תחת עדכון פרטים בתפריט הראשי, שנמצא בפינה השמאלית העליונה של האפליקציה. אם לא עושים זאת מיד עם הכניסה לאפליקציה, צריך לעשות זאת בפעם הראשונה בה מבקשים שמוכרן זה או אחר ייצור אתכם קשר.

לאחר מכן, במסך הראשי, מוצגות בפני המשתמש שתי גלגלות: באמצעות הימנית אתם בוחרים את הנושא הראשי לחיפוש ובאמצעות השמאלית – אפשרות ששייכת לאותו נושא. הבחירה מוצגת בזמן אמת מעל הגלגלות, כך שניתן לראות במדויק מה בוחרים. כך, לדוגמה, תחת ביטוח אפשר לבחור, למשל, ביטוח דירה, בריאות או משכנתא, ותחת אסתטיקה – הסרת שיער או טיפולי שיניים.

לאחר שבוחרים לוחצים על הכפתור המשך – לחיצה שמובילה למסך בו מוצגות החברות שמציעות שירותים באותו תחום. המעבר בין הפרסומות השונות של החברות מתבצע בגלילה שמאלה וימינה, ולחיצה על הכפתור We Call U מתחת לנותן שירות, או על הכפתור המשך, מאפשרת לקבוע את התאריך והשעה לקבלת שיחה ממוכרן. לאחר מכן כל שצריך הוא לאשר באופן סופי את הבקשה.

בנוסף, בכל עמוד של נותני שירות בתחום מסוים אפשר למצוא כפתור מבצעים, שלחיצה עליו מציגה מבצעים מיוחדים שקשורים לנושא, אם יש.
זהו זה. ברגע זה סיימתם את החיפוש שלכם אחרי המוכרנים. הם כבר יחזרו אליכם, לפחות על הנייר, בדיוק במועד שביקשתם. לטענת החברה שעומדת מאחורי האפליקציה, יש מרכז שירות מאויש שמוודא שנציגי המכירות של החברות יחזרו זאת. האם זה באמת קורה? זמנים יגידו.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-App Store לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים