לארי אליסון, אורקל: "סאפ ויבמ כבר לא יריבות שלנו – אמזון ו-Salesforce הן האויבות החדשות"

סאפ ויבמ נמצאות רק במראה האחורית שלי, כי הן ממשיכות לעשות בדיוק את אותו הדבר, אמר מנכ"ל אורקל ● הוא התייחס לפרשת הריגול של ה-NSA וציין כי אין ללקוחות הארגוניים מה לדאוג מכך

לארי אליסון, המייסד, היו"ר ומנהל הטכנולוגיות הראשי של אורקל. צילום: פלי הנמר

"יבמ (IBM) וסאפ (SAP) ממשיכות לעשות בדיוק את אותו הדבר, ולכן כעת הן רק במראה האחורית שלי, לא היריבות העיקריות. אמזון (Amazon) ו-Salesforce.com הן האויבות החדשות שלנו", כך אמר לארי אליסון, מייסד ומנכ"ל אורקל (Oracle).

אליסון דיבר באירוע חברה שנערך בסוף השבוע בסן פרנסיסקו. לדבריו, "המתחרים שלנו הם הדור החדש של חברות ענן. אנחנו מתמקדים בחברות תשתית, כמו אמזון, ובחברות תוכנה כשירות (SaaS), כמו Salesforce.com. פשוט 'החלפנו' חבורה של חבר'ה גדולים כמו יבמ וסאפ בבחורים אחרים – קטנים אך זריזים".

הוא התייחס גם לפרשת הריגול של ה-NSA ואמר כי אין ללקוחות ארגוניים מה לפחד מכך. "למיטב ידיעתנו, מסדי הנתונים של אורקל לא נפרצו זה עשרות בשנים, על ידי איש", אמר. "הם כל כך בטוחים עד כי יש אנשים שמתלוננים על כך".

לדברי אליסון, "לבסיס הנתונים של אורקל יש היבט ייחודי: המנהלים שלו לא יכולים להסתכל על הנתונים שבפנים. זאת, בניגוד לבסיס הנתונים של יבמ. עם מסד הנתונים של אורקל, יש מידה של סמכות אבל אי אפשר להסתכל על הנתונים עצמם". הוא ציין כי ה-CIA היה הלקוח הראשון של החברה בעולם בסיסי הנתונים – כבר ב-1977.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים