דיווחים: לנובו תהיה אחראית למכירת מחשבי VIAO של סוני

סוני אמנם מכחישה, אולם דיווחים עיקשים במזרח אסיה טוענים ששתי החברות מצויות במשא ומתן ● על פי דובר סוני, החברה חזתה את האפשרות לירידה במכירות ה-PC

האם לנובו (Lenovo) ממשיכה במסע לחיזוק מעמדה? על פי דיווחים, החברה נמצאת במשא ומתן עם סוני (Sony) במטרה שענקית המיחשוב הסינית תהיה אחראית למכירת קו מוצרי המחשבים VAIO בעולם. המחשבים הללו זוכים בדרך כלל לשבחים רבים מצד המבקרים, אך עם זאת, סוני סובלת מהפסדים ממכירתם מחוץ ליפן.

יצוין שהחברה היפנית הכחישה בסוף השבוע את דבר קיום המשא ומתן עם לנובו. "סוני ממשיכה להתייחס למספר אפשרויות בנוגע לעסקי ה-PC, אבל הדיווח לגבי שיתוף פעולה אפשרי בין סוני ללנובו אינו מדויק", הודיע דובר מטעם החברה.

הוא הוסיף שסוני, שעומדת לפרסם את התוצאות העסקיות השנתיות שלה בקרוב, חזתה את הירידה במכירות והאפשרות להפסדים בתחום ה-PC בגלל העלייה בפופולריות של הטלפונים החכמים והטאבלטים. כמו כן, לדבריו, היא בוחנת מספר אסטרטגיות ניהול וייצור לגבי סדרת ה-VAIO בגלל הפגיעה הזו במכירות.

הדיווחים הללו מגיעים לאחר שבשבוע שעבר רכשה לנובו את יצרנית הטלפונים מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) מידיה של גוגל (Google) תמורת 2.91 מיליארד דולר. היא כיום גם מבין היצרניות הבודדות שרואות הצלחה במכירות בתחום ה-PC, ומובילה את השוק, אבל במקביל היא פועלת באופן אגרסיבי למדי גם בעולמות הטאבלטים והמחשבים ההיברידיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים