סקייקיור הישראלית עלתה לגמר התחרות השנתית של RSA

הזוכה תיבחר בכנס RSA שייערך בפברואר, מבין 10 חברות שעלו לגמר ● סקייקיור פיתחה פיירוול למכשירים חכמים, שמספק פתרון אבטחת מידע ומאפשר לארגונים לאמץ את מגמת ה-BYOD

סקייקיור (SkyCure) הישראלית נבחרה כאחת מ-10 החברות שעלו לגמר התחרות השנתית שתתקיים במסגרת כנס RSA, שייערך בסוף פברואר השנה. החברה פיתחה פתרון אבטחת מידע למכשירי טלפון חכמים, אותו מפיצה בישראל מוביסק טכנולוגיות.

הפתרון של סקייקיור כולל פיירוול נייד (Mobile Firewall), שמגן מפני איומי אבטחת מידע, לדבריה "מבלי להתפשר על פונקציונליות, שימושיות וחיי סוללה". סקייקיור מאפשרת לארגונים לאמץ את מגמת ה-BYOD ועדיין לספק הגנה חזקה ובקרה על כלל המכשירים בארגון.

הטכנולוגיה, שנמצאת תחת פטנט ברישום, מיישמת מנגנון הגנה כפול, שמכיל פיירוול בצד הלקוח עם שירות בצד השרת, שמספק ניתוח אנליטי. היא מנטרת את איומי האבטחה למכשיר ומספקת הגנה חכמה וסלקטיבית בהתאם.

ממוביסק נמסר כי "ארגונים המבקשים לתת מענה לאתגרי אבטחת המידע במובייל כבר רכשו את הפתרון ויש התעניינות רבה בקרב ארגונים רבים נוספים. הבחירה בסקייקיור מוכיחה שוב שטכנולוגיה ישראלית תופסת נתח נכבד בעולם פתרונות אבטחת המידע בעולם".

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מן האירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים