פאבלו פרננדז, APC: "המודולריות בדטה סנטר היא שם המשחק"

"העלויות הן אבן הנגף המרכזית בתפעול הדטה סנטר, והמענה לכך הוא הטמעת דטה סנטרים מודולריים", אמר פרננדז, מנהל פיתוח עסקי באזור EEMEAI בחברה, שנרכשה על ידי APC

"העלויות הן אבן הנגף המרכזי בתפעול הדטה סנטר כיום. המענה לכך הוא הטמעת דטה סנטרים מודולריים, אשר מביאים לצמצום עלויות התפעול בעולם התשתיות", כך אמר פאבלו פרננדז, מנהל פיתוח עסקי באזור EEMEAI בחברת Modular AST, שנרכשה באחרונה על ידי APC מקבוצת שניידר אלקטריק.

פרננדז דיבר בכנס Data Center & Infrastructure. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג') במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום, והנחה אותו יהודה קונפורטס, עורך ראשי של אנשים ומחשבים.

לדברי פרננדז, "אנו עדים באחרונה למגמה מעניינת של מודולריות בעולם הדטה סנטר, אשר מביאה לגמישות בתכנון ובהקמה של מרכזי המיחשוב". פרננדז הוסיף כי "שמנו לנו למטרה להציע מרכזי נתונים טרומיים. השילוב של מרכזי נתונים אלה, יחד עם פתרונות של APC מקבוצת שניידר אלקטריק,  בעולמות ניהול החשמל, הקירור ותשתיות מרכזי הנתונים שלה – מביאים ללקוחות הארגוניים פתרונות מיטביים".

AST Modular, הסביר פרננדז, "מתמחה בתכנון וייצור דטה סנטר לשימושים צבאיים ואזרחיים. לחברה הספרדית יש ניסיון בן תריסר שנים בשוק מרכזי הנתונים הטרומיים. המדובר בדטה סנטר טרומיים, שהם עמידים ומוקשחים ומתאימים למגוון שימושים".

בטרם נרכשה, אמר פרננדז, "ערכה החברה יותר מ-450 פרויקטים של תכנון והקמה של דטה סנטרים ב-30 מדינות בעולם". לדבריו, "אנו מספקים מודולים שאינם ISO, תכנונים מרובי מודולים וחדרי דטה סנטר מודולריים, כמו גם טווח רחב של אפשרויות קירור המותאמות לחללי IT טרומיים".

פרננדז ציין כי "תחום הדטה סנטר הטרומי צומח במהירות. רכישת AST Modular מחזקת את היכולות של APC בשוק הישראלי, בייחוד בתחום של מכולות המיחשוב לשימושים צבאיים ואזרחיים. הרכישה מביאה להיצע טוב יותר עבור הלקוחות הארגוניים בארץ".

הוא סיכם באומרו כי "הטמעת דטה סנטרים מודולריים מביאה לכך שניתן לחזות מראש את הביצועים, להטמעה מהירה, ולגמישות ויכולת גידול. הטמעת דטה סנטר שכזה מביאה לצמצום משמעותי במשך ההטמעה – משנתיים ל-12-18 שבועות, לחיסכון בחשמל, במקום ובעלויות הקירור. בנוסף, יש צמצום משמעותי בצמצום הסיכונים ובכללם הסיכונים הטכנולוגיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים