לכבוד יום ההולדת העשירי: פייסבוק מאפשרת לחזור בזמן

החברה מציגה לכל אחד מהגולשים סרטון בו הם יכולים לראות מתי הם הצטרפו לפייסבוק, אילו תמונות שהעלו קיבלו הכי הרבה לייקים ומהם הדברים הבולטים ששיתפו עם חבריהם ● וגם: מה כתב מארק צוקרברג לכבוד יום ההולדת של החברה שייסד?

פייסבוק (Facebook) חוגגת יום הולדת עשירי עם פיצ'ר מיוחד בשם Look Back, שכשמו כן הוא, מאפשר לחברים בה לחזור לדברים בולטים שעשו לאורך תקופת חברותם ברשת החברתית הפופולרית.

מדובר בסרטון קצר בו מצוין תאריך ההצטרפות של הגולש לאתר, התמונות שהוא קיבל עליהן הכי הרבה לייקים, צילומים שהוא שיתף ועוד חומרים בולטים שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו. מתחת לסרטון מופיעה חתימה אישית של מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק, שכותב בפשטות "מארק".

צוקרברג פרסם בעמוד הפייסבוק שלו הודעה מיוחדת לכבוד יום ההולדת העשירי של הרשת החברתית אותה ייסד בה כתב: "זה מסע מדהים עד כה ואני אסיר תודה להיות חלק ממנו. לגעת בחיים של כל כך הרבה אנשים זה דבר נדיר, ואני מנסה להזכיר לעצמי לעשות בכל יום את המרב ולהשפיע את ההשפעה הרבה ביותר שאני יכול".

"אנשים תמיד שואלים אותי אם ידעתי שפייסבוק תהפוך למה שהיא כיום", המשיך. "ממש לא! אני זוכר שמיד לאחר השקת פייסבוק הזמנתי פיצה עם חברים ואמרתי להם שאני מתרגש מכך שאני נותן לסטודנטים באוניברסיטה אפשרות ליצור קשר אלה עם אלה. אמרתי שיום אחד אנשים ירצו לתקשר עם כל העולם".

לדברי צוקרברג, "תמיד חשבתי שחשוב לתת לאנשים את הכוח לבנות את הקהילה שלהם בעצמם. בעשור הקרוב, יש לנו את ההזדמנות והיכולת להגיע לכולם ולהמשיך לשרת את קהילת פייסבוק בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים