עם המינוי בא התגמול: סטיה נדלה יקבל העלאה של כ-80% במשכורת

המנכ"ל החדש יקבל מהענקית מרדמונד בשנה הראשונה לכהונתו עד 18 מיליון דולר, כשלושת רבעי ממנו במניות ● הסוכרייה שבחבילת התגמול היא המניות שיוענקו לו על סמך ביצועים, ששוויין עשוי להגיע לכ-300 מיליון דולר

מינויו של סטיה נדלה למנכ"ל החדש של מיקרוסופט (Microsoft) מביא עימו, איך לא, העלאה במשכורת ובתנאים: נדלה צפוי לקבל מהענקית מרדמונד תגמול של עד 18 מיליון דולר בשנה.

משכורתו השנתית של נדלה בן ה-46 תסתכם ב- 1.2 מיליון דולר – עלייה של קרוב ל-80% ביחס למשכורת שקיבל ב-2013 כמנהל חטיבה, כך עולה ממסמך שהגישה מיקרוסופט אתמול (ג'). הוא יקבל גם תגמול במניות בשווי של 13.2 מיליון דולר ויהיה זכאי לבונוס שנתי של עד 3.6 מיליון. בסך הכול, בשנה הראשונה בה יכהן כמנכ"ל עשוי התגמול של נדלה להגיע ליותר מפי שניים מזה שקיבל כמנהל חטיבת מיחשוב הענן של מיקרוסופט ב-2013.

הסוכרייה שבחבילת התגמול היא המניות שיוענקו לו על סמך הביצועים בתקופה של חמש שנים, החל מהשנה הבאה. שוויין הכולל, בהתאם לרווחים שירשמו בעלי המניות, עשוי להגיע ליותר מ-300 מיליון דולר. בסך הכול, עשוי נדלה לקבל עד 900 אלף מניות בהתאם לביצועים "בכל אחת משלוש תקופות חופפות בנות חמש שנים", על פי ההודעה של מיקרוסופט. יצוין כי בסך הכול, חבילת התגמול של נדלה כמנכ"ל לא חריגה בחברות היי-טק בסדר הגודל של הענקית מרדמונד.

על פי מיקרוסופט, ב-2013 הסתכם התגמול של נדלה ב-7.6 מיליון דולר, מתוכם משכורת של 669,167 דולר, בונוס של 1.58 מיליון ומניות בשווי 5.4 מיליון. בנוסף, הרוויח נדלה 4.9 מיליון דולר ממניות שקיבל בעבר ומועד המימוש שלהן הגיע. הוא מחזיק ב-454 אלף מניות נוספות, בשווי של 15.6 מיליון דולר, שמועד המימוש שלהן עדיין לא הגיע.

המנכ"ל היוצא של מיקרוסופט, סטיב באלמר, השתכר בשנה שעברה 1.26 מיליון דולר, אך הוא מחזיק ב-333.2 מיליון מניות של מיקרוסופט, ששוויין הנוכחי עולה על 12.1 מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים