האם נשיא המדינה יקבע שיא גינס חדש?

הנשיא פרס יעביר מחר (ה') את שיעור האזרחות הממוחשב הגדול בעולם ליותר מ-6,500 תלמידים ● השיעור יועבר ממרכז הבקרה של סיסקו בנתניה, באמצעות טכנולוגיות של החברה ● סגן נשיא גינס העולמי ינכח בשיעור על מנת לוודא שהשיא אמנם נשבר

נשיא המדינה, שמעון פרס, יעביר מחר (ה') את שיעור האזרחות הממוחשב הגדול בעולם. השיעור יועבר ממרכז הבקרה של סיסקו (Cisco) ישראל בנתניה, באמצעות טכנולוגיות של החברה, ליותר מ-6,500 תלמידים. ככל הנראה, יקבע בכך פרס שיא גינס חדש. מי שיפקח על כך ויקבע האם אמנם מדובר בשיא הוא סגן נשיא גינס העולמי, מרקו פריג'אטי.

התלמידים שיצפו בשיעורו של הנשיא מגיעים מכיתות ט'-י"ב מכל רחבי הארץ – מבאר שבע, תל אביב, כסייפה, אופקים, דימונה, חדרה, חורה, טבריה, טייבה, ירושלים, נהריה ויישובים רבים נוספים.

מבית הנשיא נמסר כי "השיעור יהווה הדגמה חיה של יכולות טכנולוגיות חדשניות, שמקדמות דיגיטציה מלאה של מערכות חינוך, מקרבות בין המרכז לפריפריה, מצמצמות פערים ומאפשרות שיעורים מקוונים ושיתופיים של אלפי משתתפים עם מיטב המומחים מרחבי העולם".

לאחר קיום השיעור יוזרמו הנתונים לחדר תוצאות מיוחד בו ישב סגן נשיא גינס העולמי יחד עם נציגי סיסקו ורשת בתי הספר עמל. אחרי שיעובדו הנתונים ויאומת מספר התלמידים שישתתפו בשיעור עתיד פריג'אטי להכריז על שבירת השיא באופן רשמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים