iPhone 4 בדרך לקאמבק?

לפי דיווחים, אפל מעוניינת להחזיר לייצור את המכשיר ולשווק אותו בהודו, ברזיל ואינדונזיה

האם אפל (Apple) עומדת להחזיר לייצור את מכשירי ה-iPhone 4? לפי דיווח של האקונומיסט טיימס (Economist Times), התשובה היא כן.

כזכור, אפל הפסיקה לייצר ולמכור מכשירי iPhone 4 לאחר שהשיקה את טלפוני ה-5c וה-5s, וגם כעת המכשירים הישנים יהיו מיועדים למכירה בשלושה שווקים מתפתחים בלבד: הודו, ברזיל ואינדונזיה.

לפי הדיווח, המטרה של אפל היא למכור מכשירים במדינות הללו שמקיימות שני תנאים: כמות רבה של תושבים, ועלייה במכירות של סמארטפונים, אבל לא בקנה המידה בו אפל מתמחרת את מכשיריה בדרך כלל.

כעת היא רוצה להשתמש בדגם הישן כדי לנסות לעשות זאת. בהודו, לדוגמה, היא מתכוונת למכור את ה-4 החדש/ישן, בגרסה של 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, תמורת 15,000 רופי, כ-55% מהמחיר המקורי שלו שעמד על 26,500 רופי.

כאמור, הפוטנציאל של השוק בשלוש מדינות הללו עבור מכשירים במחירי ביניים וכניסה הוא עצום. כך, לדוגמה, בברזיל זכתה ההשקה של מכשירי Firefox OS שייצרה ZTE לביקוש שעלה על כל הציפיות של שני הארגונים. אפל גם רוצה נתח מהשוק הזה, אבל בהודו, לפי נתוני IDC, היא לא מצליחה להיכנס אפילו לחמישייה הראשונה של היצרניות עם פחות מ-5% משוק המכירות ב-2013. סמסונג (Samsung), לעומתה, מוכרת בשוק הזה גם מכשירים זולים, והיא הגיעה בהודו ליותר מ-33% באותה תקופה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים